Мета дисципліни полягає у  забезпеченні належного рівня підготовки майбутніх бакалаврів знаннями та формування цілісного розуміння про особливості історичного розвитку, функціонування в суспільній системі та специфіку соціально-філософського та культурологічного аналізу засад корпоративної культури

 Завдання дисципліни:

-        надати здобувачам вищої освіти цілісну систему знань про основи теорії  корпоративної культури;

-        розкрити поняття і сутність корпоративної культури, корпорації за рубежем;

-        опрацювати різні типи корпоративної культури, авторів та їх характеристику;

-        теоретичні підходи та методи оцінки корпоративної культури;

-        технологічні аспекти формування і розвитку корпоративної культури;

-        вплив національного менталітету на формування та розвиток корпоративної культури;

-        переваги та труднощі імплементації КСВ в сучасному світі.

 


1-й семестр: Ні
2-й семестр: Ні