Мета дисципліни полягає у забезпеченні належного рівня підготовки майбутніх бакалаврів знаннями та формування цілісного розуміння про особливості історичного розвитку, функціонування в суспільній системі та специфіку соціально-філософського та культурологічного аналізу засад корпоративної культури
Завдання дисципліни:
- надати здобувачам вищої освіти цілісну систему знань про основи теорії корпоративної культури;
- розкрити поняття і сутність корпоративної культури, корпорації за рубежем;
- опрацювати різні типи корпоративної культури, авторів та їх характеристику;
- теоретичні підходи та методи оцінки корпоративної культури;
- технологічні аспекти формування і розвитку корпоративної культури;
- вплив національного менталітету на формування та розвиток корпоративної культури;
- переваги та труднощі імплементації КСВ в сучасному світі.
- Викладач: Рубан Віра Миколаївна