Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Azərbaycanca (az)
English (en)
Français (fr)
Lietuvių (lt)
Polski (pl)
Türkçe (tr)
Русский (ru)
Українська (uk)
ქართული (ka)
العربية (ar)
Вхід
Теорія і практика зв'язків з громадськістю_Подмогильна Ю.П._VS ...
Курси
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНІ ПІДРОЗДІЛИ
Васильківський фаховий коледж
Циклова комісія загально-гуманітарних та природнич...
Теорія і практика зв'язків з громадськістю
Структура за темами
Загальне
Загальне
Форум новин
Курс дисципліни очима студентів
URL
Глосарій
Робоча програма
Файл
Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти з інвалідністю
URL
Відеоконференція Zoom
URL
Ідентифікатор: 720 2241 8422
Код доступу: 12345
середа 14.40 - 16.00
Лекції 1-2. «Паблик рілейшнз: суспільне явище, сутність, поняття» (4 год.)
Лекції 1-2. «Паблик рілейшнз: суспільне явище, сутність, поняття» (4 год.)
1-2
Файл
Питання для самоконтролю
Завдання
Питання для самоконтролю
Завдання
Практичне заняття 1. «Професія PR-радника: вимоги, умови та зміст функцій» (2 год.)
Завдання
Практичне заняття 2. «Теоретичні засади паблик рілейшнз» (2 год.)
Завдання
Відеозапис заняття
URL
Лекції 3-4. «Еволюція паблик рілейшнз в системі соціальних комунікацій» (4 год.) Сучасна концепція паблік рілейшнз у бізнесі
Лекції 3-4. «Еволюція паблик рілейшнз в системі соціальних комунікацій» (4 год.) Сучасна концепція паблік рілейшнз у бізнесі
. Сучасна концепція паблік рілейшнз у бізнесі
Файл
завдання
Практичне заняття 3. «Громадськість у сфері паблик рілейшнз» (2 год.)
Завдання
Відеозапис заняття
URL
Засоби паблік рілейшнз у бізнесі
Засоби паблік рілейшнз у бізнесі
2
Файл
реферат
Завдання
Практичне заняття 4. «Громадська думка та її дослідження» (2 год.)
Завдання
Відеозапис заняття
URL
Тема 4
Тема 4
тести
Завдання
Лекція 5. «Паблик рілейшнз як соціальний інститут» (2 год.)
Лекція 5. «Паблик рілейшнз як соціальний інститут» (2 год.)
Практичне заняття 5. «Комунікація і вплив на громадську думку» (2 год.)
Завдання
Відеозапис заняття
URL
Лекції 6-7. «Паблик рілейшнз у функціональній структурі організації» (4 год.)
Лекції 6-7. «Паблик рілейшнз у функціональній структурі організації» (4 год.)
6
Файл
6-7
Завдання
Відеозапис заняття
URL
Практичне заняття 6. «Етика паблик рілейшнз» (2 год.)
Практичне заняття 6. «Етика паблик рілейшнз» (2 год.)
6
Завдання
Відеозапис заняття
URL
Практичне заняття 7. «Корпоративна культура і PR» (2 год.)
Практичне заняття 7. «Корпоративна культура і PR» (2 год.)
ситуативні задачі
Завдання
контрольна робота
Завдання
Відеозапис заняття
URL
Змістовий модуль 2. «Управління процесом паблік рілейшнз та використання PR-технологій в окремих сферах діяльності».
Змістовий модуль 2. «Управління процесом паблік рілейшнз та використання PR-технологій в окремих сферах діяльності».
Лекція 8. «Загальні засади управління PR-процесом» (2 год.)
Лекція 8. «Загальні засади управління PR-процесом» (2 год.)
8
Файл
8
Завдання
Відеозапис заняття
URL
Практичне заняття 8. «Технології формування позитивного іміджу» (2 год.)
Практичне заняття 8. «Технології формування позитивного іміджу» (2 год.)
8
Завдання
Відеозапис заняття
URL
Лекція 9. «Дослідницька робота та методи з’ясування PR-проблеми» (2 год.)
Лекція 9. «Дослідницька робота та методи з’ясування PR-проблеми» (2 год.)
9
Файл
9
Завдання
Практичне заняття 9. «PR у кризових і конфліктних ситуаціях» (2 год.)
Практичне заняття 9. «PR у кризових і конфліктних ситуаціях» (2 год.)
Теми для семінарської роботи
Завдання
Лекції 10-11. «Розроблення плану PR-програми» (4 год.)
Лекції 10-11. «Розроблення плану PR-програми» (4 год.)
10-11
Файл
10-11
Завдання
Практичне заняття 10. «Провідні принципи міжнародного паблік рілейшнз» (2 год.)
Практичне заняття 10. «Провідні принципи міжнародного паблік рілейшнз» (2 год.)
10
Завдання
Практичне заняття 11. «Ключові стратегії міжнародного паблік рілейшнз» (2 год.)
Практичне заняття 11. «Ключові стратегії міжнародного паблік рілейшнз» (2 год.)
11
Файл
11
Завдання
Лекції 12-13. «Мобілізація зусиль на реалізацію плану PR-кампанії» (4 год.)
Лекції 12-13. «Мобілізація зусиль на реалізацію плану PR-кампанії» (4 год.)
11-12
Файл
12-13
Завдання
Практичне заняття 12. «Принципи та технології лобіювання» (2 год.)
Практичне заняття 12. «Принципи та технології лобіювання» (2 год.)
12
Завдання
Практичне заняття 13. «Використання PR-методів у виборчих кампаніях» (2 год.)
Практичне заняття 13. «Використання PR-методів у виборчих кампаніях» (2 год.)
13
Завдання
Лекції 14-15. «Оцінювання ефективності виконання та результатів реалізації PR-програми» (4 год.)
Лекції 14-15. «Оцінювання ефективності виконання та результатів реалізації PR-програми» (4 год.)
14-15
Файл
14-15
Завдання
Практичне заняття 14. «Технології зв’язків із засобами масової комунікації під час виборчих кампаній» (2 год.)
Практичне заняття 14. «Технології зв’язків із засобами масової комунікації під час виборчих кампаній» (2 год.)
14
Завдання
Практичне заняття 15. «Технології міжособистісних комунікацій в піар-сфері» (2 год.)
Практичне заняття 15. «Технології міжособистісних комунікацій в піар-сфері» (2 год.)
15
Завдання