Passer au contenu principal
Français (fr)
Azərbaycanca (az)
English (en)
Français (fr)
Lietuvių (lt)
Polski (pl)
Türkçe (tr)
Русский (ru)
Українська (uk)
ქართული (ka)
العربية (ar)
Connexion
Теорія і практика зв'язків з громадськістю_Подмогильна Ю.П._VS ...
Cours
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНІ ПІДРОЗДІЛИ
Васильківський фаховий коледж
Циклова комісія загально-гуманітарних та природнич...
Теорія і практика зв'язків з громадськістю
Aperçu des sections
Généralités
Généralités
Форум новин
Forum
Курс дисципліни очима студентів
URL
Глосарій
Glossaire
Робоча програма
Fichier
Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти з інвалідністю
URL
Відеоконференція Zoom
URL
Ідентифікатор: 720 2241 8422
Код доступу: 12345
середа 14.40 - 16.00
Лекції 1-2. «Паблик рілейшнз: суспільне явище, сутність, поняття» (4 год.)
Лекції 1-2. «Паблик рілейшнз: суспільне явище, сутність, поняття» (4 год.)
1-2
Fichier
Питання для самоконтролю
Devoir
Питання для самоконтролю
Devoir
Практичне заняття 1. «Професія PR-радника: вимоги, умови та зміст функцій» (2 год.)
Devoir
Практичне заняття 2. «Теоретичні засади паблик рілейшнз» (2 год.)
Devoir
Відеозапис заняття
URL
Лекції 3-4. «Еволюція паблик рілейшнз в системі соціальних комунікацій» (4 год.) Сучасна концепція паблік рілейшнз у бізнесі
Лекції 3-4. «Еволюція паблик рілейшнз в системі соціальних комунікацій» (4 год.) Сучасна концепція паблік рілейшнз у бізнесі
. Сучасна концепція паблік рілейшнз у бізнесі
Fichier
завдання
Devoir
Практичне заняття 3. «Громадськість у сфері паблик рілейшнз» (2 год.)
Devoir
Відеозапис заняття
URL
Засоби паблік рілейшнз у бізнесі
Засоби паблік рілейшнз у бізнесі
2
Fichier
реферат
Devoir
Практичне заняття 4. «Громадська думка та її дослідження» (2 год.)
Devoir
Відеозапис заняття
URL
Section 4
Section 4
тести
Devoir
Лекція 5. «Паблик рілейшнз як соціальний інститут» (2 год.)
Лекція 5. «Паблик рілейшнз як соціальний інститут» (2 год.)
Практичне заняття 5. «Комунікація і вплив на громадську думку» (2 год.)
Devoir
Відеозапис заняття
URL
Лекції 6-7. «Паблик рілейшнз у функціональній структурі організації» (4 год.)
Лекції 6-7. «Паблик рілейшнз у функціональній структурі організації» (4 год.)
6
Fichier
6-7
Devoir
Відеозапис заняття
URL
Практичне заняття 6. «Етика паблик рілейшнз» (2 год.)
Практичне заняття 6. «Етика паблик рілейшнз» (2 год.)
6
Devoir
Відеозапис заняття
URL
Практичне заняття 7. «Корпоративна культура і PR» (2 год.)
Практичне заняття 7. «Корпоративна культура і PR» (2 год.)
ситуативні задачі
Devoir
контрольна робота
Devoir
Відеозапис заняття
URL
Змістовий модуль 2. «Управління процесом паблік рілейшнз та використання PR-технологій в окремих сферах діяльності».
Змістовий модуль 2. «Управління процесом паблік рілейшнз та використання PR-технологій в окремих сферах діяльності».
Лекція 8. «Загальні засади управління PR-процесом» (2 год.)
Лекція 8. «Загальні засади управління PR-процесом» (2 год.)
8
Fichier
8
Devoir
Відеозапис заняття
URL
Практичне заняття 8. «Технології формування позитивного іміджу» (2 год.)
Практичне заняття 8. «Технології формування позитивного іміджу» (2 год.)
8
Devoir
Відеозапис заняття
URL
Лекція 9. «Дослідницька робота та методи з’ясування PR-проблеми» (2 год.)
Лекція 9. «Дослідницька робота та методи з’ясування PR-проблеми» (2 год.)
9
Fichier
9
Devoir
Відеозапис заняття
URL
Відеозапис заняття
URL
Практичне заняття 9. «PR у кризових і конфліктних ситуаціях» (2 год.)
Практичне заняття 9. «PR у кризових і конфліктних ситуаціях» (2 год.)
Теми для семінарської роботи
Devoir
Відеозапис заняття
URL
Лекції 10-11. «Розроблення плану PR-програми» (4 год.)
Лекції 10-11. «Розроблення плану PR-програми» (4 год.)
10-11
Fichier
10-11
Devoir
Практичне заняття 10. «Провідні принципи міжнародного паблік рілейшнз» (2 год.)
Практичне заняття 10. «Провідні принципи міжнародного паблік рілейшнз» (2 год.)
10
Devoir
Практичне заняття 11. «Ключові стратегії міжнародного паблік рілейшнз» (2 год.)
Практичне заняття 11. «Ключові стратегії міжнародного паблік рілейшнз» (2 год.)
11
Fichier
11
Devoir
Лекції 12-13. «Мобілізація зусиль на реалізацію плану PR-кампанії» (4 год.)
Лекції 12-13. «Мобілізація зусиль на реалізацію плану PR-кампанії» (4 год.)
11-12
Fichier
12-13
Devoir
Практичне заняття 12. «Принципи та технології лобіювання» (2 год.)
Практичне заняття 12. «Принципи та технології лобіювання» (2 год.)
12
Devoir
Практичне заняття 13. «Використання PR-методів у виборчих кампаніях» (2 год.)
Практичне заняття 13. «Використання PR-методів у виборчих кампаніях» (2 год.)
13
Devoir
Лекції 14-15. «Оцінювання ефективності виконання та результатів реалізації PR-програми» (4 год.)
Лекції 14-15. «Оцінювання ефективності виконання та результатів реалізації PR-програми» (4 год.)
14-15
Fichier
14-15
Devoir
Практичне заняття 14. «Технології зв’язків із засобами масової комунікації під час виборчих кампаній» (2 год.)
Практичне заняття 14. «Технології зв’язків із засобами масової комунікації під час виборчих кампаній» (2 год.)
14
Devoir
Практичне заняття 15. «Технології міжособистісних комунікацій в піар-сфері» (2 год.)
Практичне заняття 15. «Технології міжособистісних комунікацій в піар-сфері» (2 год.)
15
Devoir