Pereiti į pagrindinį turinį
Lietuvių (lt)
Azərbaycanca (az)
English (en)
Français (fr)
Lietuvių (lt)
Polski (pl)
Türkçe (tr)
Русский (ru)
Українська (uk)
ქართული (ka)
العربية (ar)
Prisijungti
Теорія і практика зв'язків з громадськістю_Подмогильна Ю.П._VS ...
Kursai
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНІ ПІДРОЗДІЛИ
Васильківський фаховий коледж
Циклова комісія загально-гуманітарних та природнич...
Теорія і практика зв'язків з громадськістю
Temos struktūra
Bendra
Bendra
Форум новин
Diskusijų forumas
Курс дисципліни очима студентів
URL
Глосарій
Žodynas
Робоча програма
Failas
Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти з інвалідністю
URL
Відеоконференція Zoom
URL
Ідентифікатор: 720 2241 8422
Код доступу: 12345
середа 14.40 - 16.00
Лекції 1-2. «Паблик рілейшнз: суспільне явище, сутність, поняття» (4 год.)
Лекції 1-2. «Паблик рілейшнз: суспільне явище, сутність, поняття» (4 год.)
1-2
Failas
Питання для самоконтролю
Užduotis
Питання для самоконтролю
Užduotis
Практичне заняття 1. «Професія PR-радника: вимоги, умови та зміст функцій» (2 год.)
Užduotis
Практичне заняття 2. «Теоретичні засади паблик рілейшнз» (2 год.)
Užduotis
Відеозапис заняття
URL
Лекції 3-4. «Еволюція паблик рілейшнз в системі соціальних комунікацій» (4 год.) Сучасна концепція паблік рілейшнз у бізнесі
Лекції 3-4. «Еволюція паблик рілейшнз в системі соціальних комунікацій» (4 год.) Сучасна концепція паблік рілейшнз у бізнесі
. Сучасна концепція паблік рілейшнз у бізнесі
Failas
завдання
Užduotis
Практичне заняття 3. «Громадськість у сфері паблик рілейшнз» (2 год.)
Užduotis
Відеозапис заняття
URL
Засоби паблік рілейшнз у бізнесі
Засоби паблік рілейшнз у бізнесі
2
Failas
реферат
Užduotis
Практичне заняття 4. «Громадська думка та її дослідження» (2 год.)
Užduotis
Відеозапис заняття
URL
Tema 4
Tema 4
тести
Užduotis
Лекція 5. «Паблик рілейшнз як соціальний інститут» (2 год.)
Лекція 5. «Паблик рілейшнз як соціальний інститут» (2 год.)
Практичне заняття 5. «Комунікація і вплив на громадську думку» (2 год.)
Užduotis
Відеозапис заняття
URL
Лекції 6-7. «Паблик рілейшнз у функціональній структурі організації» (4 год.)
Лекції 6-7. «Паблик рілейшнз у функціональній структурі організації» (4 год.)
6
Failas
6-7
Užduotis
Відеозапис заняття
URL
Практичне заняття 6. «Етика паблик рілейшнз» (2 год.)
Практичне заняття 6. «Етика паблик рілейшнз» (2 год.)
6
Užduotis
Відеозапис заняття
URL
Практичне заняття 7. «Корпоративна культура і PR» (2 год.)
Практичне заняття 7. «Корпоративна культура і PR» (2 год.)
ситуативні задачі
Užduotis
контрольна робота
Užduotis
Відеозапис заняття
URL
Змістовий модуль 2. «Управління процесом паблік рілейшнз та використання PR-технологій в окремих сферах діяльності».
Змістовий модуль 2. «Управління процесом паблік рілейшнз та використання PR-технологій в окремих сферах діяльності».
Лекція 8. «Загальні засади управління PR-процесом» (2 год.)
Лекція 8. «Загальні засади управління PR-процесом» (2 год.)
8
Failas
8
Užduotis
Відеозапис заняття
URL
Практичне заняття 8. «Технології формування позитивного іміджу» (2 год.)
Практичне заняття 8. «Технології формування позитивного іміджу» (2 год.)
8
Užduotis
Відеозапис заняття
URL
Лекція 9. «Дослідницька робота та методи з’ясування PR-проблеми» (2 год.)
Лекція 9. «Дослідницька робота та методи з’ясування PR-проблеми» (2 год.)
9
Failas
9
Užduotis
Відеозапис заняття
URL
Відеозапис заняття
URL
Практичне заняття 9. «PR у кризових і конфліктних ситуаціях» (2 год.)
Практичне заняття 9. «PR у кризових і конфліктних ситуаціях» (2 год.)
Теми для семінарської роботи
Užduotis
Відеозапис заняття
URL
Лекції 10-11. «Розроблення плану PR-програми» (4 год.)
Лекції 10-11. «Розроблення плану PR-програми» (4 год.)
10-11
Failas
10-11
Užduotis
Практичне заняття 10. «Провідні принципи міжнародного паблік рілейшнз» (2 год.)
Практичне заняття 10. «Провідні принципи міжнародного паблік рілейшнз» (2 год.)
10
Užduotis
Практичне заняття 11. «Ключові стратегії міжнародного паблік рілейшнз» (2 год.)
Практичне заняття 11. «Ключові стратегії міжнародного паблік рілейшнз» (2 год.)
11
Failas
11
Užduotis
Лекції 12-13. «Мобілізація зусиль на реалізацію плану PR-кампанії» (4 год.)
Лекції 12-13. «Мобілізація зусиль на реалізацію плану PR-кампанії» (4 год.)
11-12
Failas
12-13
Užduotis
Практичне заняття 12. «Принципи та технології лобіювання» (2 год.)
Практичне заняття 12. «Принципи та технології лобіювання» (2 год.)
12
Užduotis
Практичне заняття 13. «Використання PR-методів у виборчих кампаніях» (2 год.)
Практичне заняття 13. «Використання PR-методів у виборчих кампаніях» (2 год.)
13
Užduotis
Лекції 14-15. «Оцінювання ефективності виконання та результатів реалізації PR-програми» (4 год.)
Лекції 14-15. «Оцінювання ефективності виконання та результатів реалізації PR-програми» (4 год.)
14-15
Failas
14-15
Užduotis
Практичне заняття 14. «Технології зв’язків із засобами масової комунікації під час виборчих кампаній» (2 год.)
Практичне заняття 14. «Технології зв’язків із засобами масової комунікації під час виборчих кампаній» (2 год.)
14
Užduotis
Практичне заняття 15. «Технології міжособистісних комунікацій в піар-сфері» (2 год.)
Практичне заняття 15. «Технології міжособистісних комунікацій в піар-сфері» (2 год.)
15
Užduotis