Przejdź do głównej zawartości
Polski (pl)
Azərbaycanca (az)
English (en)
Français (fr)
Lietuvių (lt)
Polski (pl)
Türkçe (tr)
Русский (ru)
Українська (uk)
ქართული (ka)
العربية (ar)
Zaloguj
Теорія і практика зв'язків з громадськістю_Подмогильна Ю.П._VS ...
Kursy
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНІ ПІДРОЗДІЛИ
Васильківський фаховий коледж
Циклова комісія загально-гуманітарних та природнич...
Теорія і практика зв'язків з громадськістю
Tematyka
Sekcja ogólna
Sekcja ogólna
Форум новин
Forum
Курс дисципліни очима студентів
Adres URL
Глосарій
Słownik pojęć
Робоча програма
Plik
Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти з інвалідністю
Adres URL
Відеоконференція Zoom
Adres URL
Ідентифікатор: 720 2241 8422
Код доступу: 12345
середа 14.40 - 16.00
Лекції 1-2. «Паблик рілейшнз: суспільне явище, сутність, поняття» (4 год.)
Лекції 1-2. «Паблик рілейшнз: суспільне явище, сутність, поняття» (4 год.)
1-2
Plik
Питання для самоконтролю
Zadanie
Питання для самоконтролю
Zadanie
Практичне заняття 1. «Професія PR-радника: вимоги, умови та зміст функцій» (2 год.)
Zadanie
Практичне заняття 2. «Теоретичні засади паблик рілейшнз» (2 год.)
Zadanie
Відеозапис заняття
Adres URL
Лекції 3-4. «Еволюція паблик рілейшнз в системі соціальних комунікацій» (4 год.) Сучасна концепція паблік рілейшнз у бізнесі
Лекції 3-4. «Еволюція паблик рілейшнз в системі соціальних комунікацій» (4 год.) Сучасна концепція паблік рілейшнз у бізнесі
. Сучасна концепція паблік рілейшнз у бізнесі
Plik
завдання
Zadanie
Практичне заняття 3. «Громадськість у сфері паблик рілейшнз» (2 год.)
Zadanie
Відеозапис заняття
Adres URL
Засоби паблік рілейшнз у бізнесі
Засоби паблік рілейшнз у бізнесі
2
Plik
реферат
Zadanie
Практичне заняття 4. «Громадська думка та її дослідження» (2 год.)
Zadanie
Відеозапис заняття
Adres URL
Temat 4
Temat 4
тести
Zadanie
Лекція 5. «Паблик рілейшнз як соціальний інститут» (2 год.)
Лекція 5. «Паблик рілейшнз як соціальний інститут» (2 год.)
Практичне заняття 5. «Комунікація і вплив на громадську думку» (2 год.)
Zadanie
Відеозапис заняття
Adres URL
Лекції 6-7. «Паблик рілейшнз у функціональній структурі організації» (4 год.)
Лекції 6-7. «Паблик рілейшнз у функціональній структурі організації» (4 год.)
6
Plik
6-7
Zadanie
Відеозапис заняття
Adres URL
Практичне заняття 6. «Етика паблик рілейшнз» (2 год.)
Практичне заняття 6. «Етика паблик рілейшнз» (2 год.)
6
Zadanie
Відеозапис заняття
Adres URL
Практичне заняття 7. «Корпоративна культура і PR» (2 год.)
Практичне заняття 7. «Корпоративна культура і PR» (2 год.)
ситуативні задачі
Zadanie
контрольна робота
Zadanie
Відеозапис заняття
Adres URL
Змістовий модуль 2. «Управління процесом паблік рілейшнз та використання PR-технологій в окремих сферах діяльності».
Змістовий модуль 2. «Управління процесом паблік рілейшнз та використання PR-технологій в окремих сферах діяльності».
Лекція 8. «Загальні засади управління PR-процесом» (2 год.)
Лекція 8. «Загальні засади управління PR-процесом» (2 год.)
8
Plik
8
Zadanie
Відеозапис заняття
Adres URL
Практичне заняття 8. «Технології формування позитивного іміджу» (2 год.)
Практичне заняття 8. «Технології формування позитивного іміджу» (2 год.)
8
Zadanie
Відеозапис заняття
Adres URL
Лекція 9. «Дослідницька робота та методи з’ясування PR-проблеми» (2 год.)
Лекція 9. «Дослідницька робота та методи з’ясування PR-проблеми» (2 год.)
9
Plik
9
Zadanie
Відеозапис заняття
Adres URL
Відеозапис заняття
Adres URL
Практичне заняття 9. «PR у кризових і конфліктних ситуаціях» (2 год.)
Практичне заняття 9. «PR у кризових і конфліктних ситуаціях» (2 год.)
Теми для семінарської роботи
Zadanie
Відеозапис заняття
Adres URL
Лекції 10-11. «Розроблення плану PR-програми» (4 год.)
Лекції 10-11. «Розроблення плану PR-програми» (4 год.)
10-11
Plik
10-11
Zadanie
Практичне заняття 10. «Провідні принципи міжнародного паблік рілейшнз» (2 год.)
Практичне заняття 10. «Провідні принципи міжнародного паблік рілейшнз» (2 год.)
10
Zadanie
Практичне заняття 11. «Ключові стратегії міжнародного паблік рілейшнз» (2 год.)
Практичне заняття 11. «Ключові стратегії міжнародного паблік рілейшнз» (2 год.)
11
Plik
11
Zadanie
Лекції 12-13. «Мобілізація зусиль на реалізацію плану PR-кампанії» (4 год.)
Лекції 12-13. «Мобілізація зусиль на реалізацію плану PR-кампанії» (4 год.)
11-12
Plik
12-13
Zadanie
Практичне заняття 12. «Принципи та технології лобіювання» (2 год.)
Практичне заняття 12. «Принципи та технології лобіювання» (2 год.)
12
Zadanie
Практичне заняття 13. «Використання PR-методів у виборчих кампаніях» (2 год.)
Практичне заняття 13. «Використання PR-методів у виборчих кампаніях» (2 год.)
13
Zadanie
Лекції 14-15. «Оцінювання ефективності виконання та результатів реалізації PR-програми» (4 год.)
Лекції 14-15. «Оцінювання ефективності виконання та результатів реалізації PR-програми» (4 год.)
14-15
Plik
14-15
Zadanie
Практичне заняття 14. «Технології зв’язків із засобами масової комунікації під час виборчих кампаній» (2 год.)
Практичне заняття 14. «Технології зв’язків із засобами масової комунікації під час виборчих кампаній» (2 год.)
14
Zadanie
Практичне заняття 15. «Технології міжособистісних комунікацій в піар-сфері» (2 год.)
Практичне заняття 15. «Технології міжособистісних комунікацій в піар-сфері» (2 год.)
15
Zadanie