Структура за темами

  • Загальне

  • Плани практичних занять для студентів денної форми навчання

  • Практичне заняття № 1

    Тема: Сучасна реклама в туризмі: предмет, функції, цілі, завдання

    Завдання: підготувати конспект з відповідями на питання за планом заняття

    План заняття

    1. Характеристика реклами, її особливості застосування в туризмі.

    2. Поняття реклами, її завдання в туризмі.

    3. Завдання реклами в туризмі: на користь покупців; на користь просування і продажу туристичного продукту; на користь створювачів туристичного продукту.

    3. Типи реклами в туризмі.                 

    4. Умови підвищення реклами в туризмі.

    5. Принципи і функції реклами в туризмі.

  • Практичне заняття № 2

    Тема: Рекламні технології у туризмі

    Завдання: підготувати конспект з відповідями на питання за планом заняття

    План заняття

    1. Реклама у пресі та її особливості.

    2. Радіореклама та її особливості.

    3. Телевізійна реклама та її особливості. Аудіо- візуальна реклама та її особливості.

    4. Друкована реклама та її особливості. Пряма поштова реклама та її особливості. Зовнішня реклама та її особливості.

    5. Реклама на транспорті та її особливості. Рекламні сувеніри. Екранна реклама в туризмі. та її особливості. Пряма реклама в туризмі.

    6. Допоміжні рекламні засоби. Internetреклама та її особливості.  

  • Практичне заняття № 3

    Тема: Технології та стратегії створення рекламних звернень

    Завдання: підготувати конспект з відповідями на питання за планом заняття

    План заняття

    1. Процес впливу, сприйняття і розуміння реклами.

    2. Вибір виду реклами в залежності від характеру рекламної кампанії.

    3. Мова реклами та її специфіка.

    4. Методика підготовки рекламного повідомлення для мас-медіа.

    5. Цілі рекламних досліджень споживачів туристичних послуг.

  • Практичне заняття № 4

    Тема: Особливості створення та оформлення рекламних звернень

    Завдання: підготувати конспект з відповідями на питання за планом заняття

    План заняття

    1. Основи розробки та створення рекламних звернень.

    2. Тема і слоган реклами, їх особливості. Структура рекламного звернення.

    3. Форма та формат рекламного звернення.

    4. Творчі стилі в рекламі.

    5. Особливості художнього оформлення друкованих рекламних звернень. Частотність та періодичність рекламних звернень.

  • Практичне заняття № 5

    Тема: Специфічні особливості PR-технологій в туризмі

    Завдання: підготувати конспект з відповідями на питання за планом заняття

    План заняття

    1. Характеристика PR-технологій, їх особливості застосування в туризмі.

    2. Поняття PR, їх завдання в туризмі.

    3. Принципи і функції PR у туристичній діяльності.

    4. Основні напрями паблік рілейшнз у туризмі.

    5. Організація паблік рілейшнз у туристичній діяльності.

     


  • Практичне заняття № 6

    Тема: Імідж організації та внутрішньокорпоративний PR в туризмі

    Завдання: підготувати конспект з відповідями на питання за планом заняття

    План заняття

    1. Поняття іміджу організації та його особливості.

    2. Формування та управління іміджем.

    3. Внутрішні комунікації та їх специфіка.

    4. Місце PR-підрозділів у структурі туристичної організації.

    5. Фірмовий стиль і його складові елементи. Оформлення офісу та особливості організації прийому відвідувачів.


  • Ця тема

    Практичне заняття № 7

    Тема: Основи розробки текстів та вимоги до текстів в PR

    Завдання: підготувати конспект з відповідями на питання за планом заняття

    План заняття

    1. Фактори, що впливають на розробку тактики PR-звернень.

    2. Етапи ухвалення рішення щодо тактики і стратегії засобів розповсюдження PR-повідомлень.

    3. Універсальні засади написання PR-звернення.

    4. Інтеграція функцій PR-підрозділів і консультативних PR-фірм.


  • Практичне заняття № 8

    Тема: Провідні засоби і заходи PR у сфері туризму

    Завдання: підготувати конспект з відповідями на питання за планом заняття

    План заняття

    1. Поняття прес-релізу та технологія написання й підготовки прес-релізу.

    2. Заходи для ЗМІ, презентації туристичного продукту, прийоми, конференції, виставки, ярмарки, заходи з використанням баз даних.

    3. Виробництво і смислове позиціонування новин для мас-медіа, прийоми посилення інформаційного приводу.

    4. Принципи і правила написання текстів для поширення в ЗМІ і для публікації в ЗМІ.

    5. Правила організації і проведення медіазаходів: прес-конференція, брифінг, прес-тур, «круглий стіл», презентація.


  • Практичне заняття № 9

    Тема: Підготовка та проведення PR-заходів у сфері туризму

    Завдання: підготувати конспект з відповідями на питання за планом заняття

    План заняття

    1. Організація виставкових заходів і загальний комплекс проблем участі у виставках.

    2. Класифікація виставок і ярмарок та процес їх організації.

    3. Планування та оформлення виставкових площ.

    4. Робота персоналу туристичної фірми на виставках і ярмарках. Презентації та особливості їх проведення.

    5. Сучасні технології в кампаніях зі зв'язків з громадськістю туристичної фірми.

    6. Міжнародні PR-кампанії у сфері туризму.


  • Практичне заняття № 10

    Тема: Особливості теорії управління та робота з цільовою аудиторією в туристичному бізнесі

    Завдання: підготувати конспект з відповідями на питання за планом заняття

    План заняття

    1. Персональне і опосередковане інформування про різноманітні заходи в сфері туризмі.

    2. Підготовка і розсилка персональних запрошень, складання і коректування списку запрошених.

    3. Контроль ефективності заходів з інформування про захід.

    4. Особливості теорії управління процесом паблік рілейшнз.

    5. Складові процесу управління. Підходи до процесу управління у сфері PR. 


  • Практичне заняття № 11

    Тема Сфери застосування PR в туристичній галузі

    Завдання: підготувати конспект з відповідями на питання за планом заняття

    План заняття

    1. PR в мережі Internet: блогосфера, соціальні мережі, традиційні сайти.

    2. PR в системі масових комунікацій: продакт-плейсмент, лайф-плейсмент.

    3. Основні принципи антикризового управління: PR в надзвичайних ситуаціях, PR в конфліктах.

    4. Послідовність дій туристичного підприємства у розробці антикризової програми.


  • Практичне заняття № 12

    Тема: Рекламна кампанія та особливості її організації в туризмі

    Завдання: підготувати конспект з відповідями на питання за планом заняття

    План заняття

    1. Суть та специфіка рекламної кампанії.

    2. Особливості організації рекламної кампанії в туризмі. 3. Передумови та правила складання плану рекламної кампанії.

    4. Етапи планування рекламної кампанії.

    5. Цілі рекламної кампанії: економічні, комерційні, іміджеві, соціальні. Чинники, що впливають на вибір і формування цілей. Взаємозв'язок маркетингової та рекламної стратегії фірми.

    6. Класифікація рекламних кампаній.


  • Практичне заняття № 13

    Тема: Розробка рекламної кампанії в туристичнфй діяльності

    Завдання: підготувати конспект з відповідями на питання за планом заняття

    План заняття

    1. Рекомендації щодо розробки рекламної кампанії в туризмі.

    2. Загальна схема рекламної кампанії. Засоби та чинники рекламного інформування.

    3. Побудова графіків проведення рекламної кампанії туристичної компанії.

    4. Розробка рекламного бюджету. Рішення, які приймають при розробці рекламного бюджету.

    5. Визначення загального обсягу засобів на рекламу. Розподілення рекламних засобів за напрямами та статтями витрат.


  • Практичне заняття № 14

    Тема: Особливсті розробки PR-компанії в туризмі

    Завдання: підготувати конспект з відповідями на питання за планом заняття

    План заняття

    1. Поняття «PR-кампанія» та її структурні елементи.

    2. Характеристика базового суб‟єкта PR, різновиди технологічних суб‟єктів PR.

    3. Об‟єкт PR-кампанії та основні характеристики PR кампаній. Схема проведення PR-кампанії.

    4. Класифікації PR-кампаній: види PR-кампаній за предметною спрямованістю, різновиди PR-кампаній за масштабом і тривалістю. Види PR-кампаній за характером PR-задачі.

    5. Рівні сприйняття PR-кампанії потенційними цільовими групами і широкою громадськістю.


  • Практичне заняття № 15

    Тема: Оцінка ефективності рекламної діяльності та паблік рілейшнз у туризмі

    Завдання: підготувати конспект з відповідями на питання за планом заняття

    План заняття

    1. Поняття та види контролю рекламної діяльності.

    2. Стратегії регулювання рекламної діяльності.

    3. Оцінка ефективності рекламної діяльності. Базові методи оцінки ефективності реклами.

    4. Економічна і психологічна ефективність застосування засобів реклами.

    5. Місце і напрями використання Інтернет-технологій в туризмі.

    6. Методи вимiрювання ефективностi PR-програм та PRiяльностi