Структура за темами
- Загальні відомості про платформу Moodle
- Наповнення курсів інформаційними ресурсами
Наповнення курсів інформаційними ресурсами
На цьому етапі кожний викладач повинен:
- ознайомитися з наведеними нижче зразками різних типів ресурсів;
- за допомогою відеоуроків навчитися створювати такі ресурси у своїх курсах;
- заповнити потрібними студентам ресурсами всі свої курси;
- за допомогою завдання повідомити кафедрального менеджера про виконання цієї роботи і одержати за неї позитивну оцінку.
Зразки елементів курсу:
Студенти можуть завантажити файл на свій комп'ютер чи смартфон або відкрити його прямо в браузері.
Такий ресурс може містити багато файлів і підпапок, які студенти можуть завантажувати і використовувати за призначенням.
У вигляді веб-сторінки доцільно розміщувати матеріали, які викладачу доводиться часто редагувати.
З його допомогою викладач може робити посилання на джерела інформації в Інтернеті, які він вважає корисними студентам для вивчення дисциплін, які він викладає
Це зразок ресурсу типу Нотатка.
За допомогою такого ресурсу ви можете розміщувати в курсі текст і графіку в уже відкритому вигляді, тоді як усі інші ресурси, зразки яких наведені вище, представлені у розділі курсу лише своїм заголовком, клацнувши по якому, можна відкрити цей ресурс. Тому за допомогою нотатки доцільно розміщувати лише невеликий за обсягом текст, наприклад, об'яву, заголовок тощо.
Навчальне відео. Переглядати зі звуком на комп'ютері або смартфоні.
Відео знято на іншому сайті, оформлення якого дещо відрізняється від нашого, однак на зміст робіт це не впливає.Відео (переглядати зі звуком)
- переглядати зі звуком бажано у повноекранному режимі
- Використання сервісу Zoom
- 3. Створення завдань і налаштування журналу оцінок
- Заняття 3. Створення і використання завдань і тестів
- Заняття 4. Робота зі студентіами на сайті Moodle
- Заняття 5. Моніторинг завершення та умовний доступ до елементів курсу, засоби комунікації та глосарій
- Заняття 6. Інші елементи курсу
- Заняття 7. Робота з курсом Moodle