2. Завдання зі створення в курсах посилань на відеоконференції Zoom для читання лекцій і проведення консультацій

Ознайомтеся з Інструкцією з використання сервісу відеоконференцзв'язку Zoom і, керуючись нею, виконайте такі дії:

  1. Зареєструйтеся на сайті zoom.us, якщо Ви не зробили цього раніше.
  2. Створіть у своєму обліковому записі спочатку хоча б одну конференцію з параметрами приблизно такими, як показано на рис. 1. Але в подальшому бажано створити окремі конференції для різних дисциплін і форм навчання.
  3. Хоча б у одному зі своїх курсів розмістіть на видному місці (краще вгорі)  посилання на цю відеоконференцію у вигляді ресурсу типу URL. Обов'язково зазначте і відобразіть під цим посиланням розклад, коли Ви використовуватимете цю відеоконференцію для читання лекцій, проведення консультацій тощо так, як показано в інструкції на рис. 3. 
  4. Перевірте функціонування конференції і потренуйтеся керувати конференцією, запросивши до неї інших користувачів у якості студентів. Можете самі увійти в конференцію зі свого комп'ютера як викладач, а зі свого смартфона - як студент.
  5. Повідомте свого факультетського менеджера про виконання цієї частини завдання. Для цього натисніть внизу кнопку Відіслати завдання, напишіть і збережіть текст, в якому надайте гіперпосилання на курс, у якому Ви створили відеоконференцію.
  6. Коли факультетський менеджер виставить Вам за цю частину роботи першу половину прохідної оцінки, надішліть повідомлення викладам своєї кафедри, в якому запросіть їх виконати це ж завдання у курсі "3. Інструкція для викладачів".
  7. Надавайте їм консультаційну допомогу та оцініть виконання ними цього завдання.
  8. Коли всі ваші викладачі одержать від Вас прохідні оцінки, повідомте про це свого факультетського менеджера через це завдання щоб одержати від нього другу половину прохідної оцінки.