2в завдання. Створити на сайті кафедральну сторінку

1. Увійдіть у категорію курсів своєї кафедри і натисніть там кнопку Додати новий курс.

2. Надайте цьому курсу назву вашої кафедри або циклової комісії. Назву напишіть ВЕЛИКИМИ ЛІТЕРАМИ і попереду додайте символ * (щоб при сортуванні за алфавітом кафедральна сторінка завжди розташовувалася над списком навчальних дисциплін кафедри), а позаду додайте код навчального закладу. Тоді список курсів виглядатиме приблизно так:


3. У новоствореному курсі в блоці ПАРАМЕТРИ увійдіть у Користувачі - Методи запису. Розкрийте список-меню Додати спосіб й виберіть там Синхронізація контингентів


Надайте в цьому курсі роль Студент всьому контингенту викладачів кафедри:

4. В методі Зарахування вручну натисніть іконку додавання:


та надайте роль викладача кафедральному менеджеру, завідувачу кафедри та, можливо, іншим особам, яким буде доручено наповнення кафедральної сторінки.

5. Ці користувачі матимуть змогу публікувати в Форумі новин оголошення, які автоматично розсилаються на електронну пошту всіх викладачів кафедри. 

6. Створіть у курсі ще один форум (типу Стандартний форум для загального використання), в якому нове обговорення має змогу започаткувати кожний. Використовуйте цей форум для спілкування викладачів кафедри.

7. Створіть у курсі посилання на окрему конференцію Zoom (чи іншого подібного сервісу), де будуть проводитися онлайн засідання кафедри тощо. Ця конференція має бути налаштована так, щоб кожен у неї мав змогу входити без паролю і не чекаючи дозволу організатора (тобто "Зал очікування" не викорстовується). Тоді через неї будь-коли зможуть спілкуватися будь-хто з членів кафедри.

8. Розміщуйте в цьому курсі оголошення для викладачів, всі необхідні їм матеріали, їхні розклади тощо. Курс має стати центром дистанційного спілкування викладачів кафедри.

9. Розмістивши у курсі всі зазначені вище елементи, поінформуйте про це свого факультетського менеджера. Для цього натисніть внизу кнопку Відіслати завдання, введіть текст повідомлення і натисніть кнопку Зберегти.