Переконанняусвідомлювані мотиви, які спонукають людину діяти відповідно до своїх поглядів і принципів; у педагогіці – метод виховання, який передбачає цілеспрямований вплив на свідомість вихованця з метою формування в нього позитивних морально-психологічних рис, спонукання до суспільно-корисної діяльності або подолання негативної поведінки |
Почуттястійке емоційне ставлення (переживання) особистості до людських потреб, задоволення або незадоволення яких викликає позитивні або негативні емоції – радість, любов, гордість або сум, гнів, сором тощо |
Простраціяпсихофізіологічний стан надзвичайно низької дієздатності – фізичної або нервово-психічної |
Психічний розвитокпроцес накопичення кількісних та якісних прогресивних змін психіки, що зумовлюють формування особистості |
Психічні властивостісталі, стійкі душевні якості суб’єкта, яким притаманні закріпленість і повторюваність в структурі особистості: темперамент, характер, здібності |
Психічні процеси |
Психічні станипсихологічна характеристика особистості, що відбиває її порівняно тривалі душевні переживання |