Рівні складності тесту- на форму вікового графіка впливають також деякі властивості самого тесту і засіб виміру, застосовувана для визначення ступеня прогресу. |
Рівність одиниць виміру- послідовність одиниць виміру інтелектуального віку повною мірою відповідає послідовності одиниць виміру хронологічного віку. |
Селективний фактор-різні вікові групи не завжди можна порівнювати один з одним через дію (наприклад, учні старших класів і учні, що тільки прийшли до школи). |
Соціометрія- вивчає положення (статус) людини в групі і може використовуватися в якості експертної оцінки за ознаками, що виділяються як соціометрічні критерії (наприклад, по соціометрічному індексу можна судити про те, наскільки людину вважають альтруїстичною, доброзичливою, відповідальною та ін. її колеги по групі). |
Тестування– коротке стандартизованє випробування, призначене для встановлення міжіндивідуальних, внутрішньоіндивідуальних або міжгрупових відмінностей. |
Фоновий досвід– різновікові групи не можна порівнювати між собою через відмінності їхнього досвідучерез великий віковий інтервал. |