Предмет вивчення навчальної дисципліни є комплекс знань про соціально-психологічний тренінг як багатофункціональний метод і форму соціального та особистісного розвитку людини, як засіб цілеспрямованої зміни групи чи організації.

Міждисциплінарні зв’язки: теоретичний та практичний зміст дисципліни „Теорія та практика психологічого тренінгу” тісно пов’язаний із такими дисциплінами як: загальна психологія, вікова психологія, психологія особистості, соціальна психологія, конфліктологія, психологія творчості, педагогічна психологія.

Метою вивчення курсу «Теорія і практика психотренінгу» є засвоєння теоретико-методологічних основ групової роботи, формування уявлень про соціально-психологічний тренінг як одну із групових форм роботи практичного психолога та практичних навичок роботи з тренінговою групою.

Основними завданнями вивчення дисципліни є:

  • ознайомлення з метою, завданнями, принципами тренінгової роботи, основними видами тренінгу;
  • формування у студентів уміння досліджувати потребу групи в тренінгу;
  • формування знань про основні групові феномени та процеси, етапи розвитку тренінгової групи, особистісні зміни учасників тренінгової групи на різних стадіях розвитку групи;
  • формувати уміння та практичні навички роботи з тренінговою групою;
  • оволодіння студентами основними тренінговими методами та прийомами тренінгової роботи.

1-й семестр: Ні
2-й семестр: Ні