Метою: вивчення дисципліни є ознайомлення студентів із сутністю, змістом та практичною спрямованістю обраної спеціальності, формування базових умінь та навиків роботи з комп’ютерною технікою, програмним забезпеченням та розв’язування прикладних задач на ПК, що є основою для подальшого становлення висококваліфікованого фахівця в галузі комп'ютерно-інтегрованих технологій згідно кваліфікаційним вимогам до фахової передвищої освіти за галуззю знань «Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології».

Завдання: розкриття основ інформаційної культури в загальній і професійній освіті людини, вплив засобів інформаційних технологій на науково-технічній і соціально-економічний розвиток суспільства, можливості застосування інформаційних технологій до розв’язання найрізноманітніших гуманітарних, технічних та наукових проблем; забезпечення ґрунтовного вивчення студентами призначення і загальної будови комп'ютерної техніки, системного та прикладного програмного забезпечення, основ алгоритмізації і програмування; формування у студентів достатнього рівня знань, вмінь і навичок, необхідних для подальшого вивчення дисциплін професійної і практичної підготовки майбутнього фахівця з комп’ютерно-інтегрованих технологій.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

 - мету створення та особливості побудови інформаційних систем;

- головні ознаки та функції інформаційних технологій, їх взаємозв’язок з інформаційними системами;

- основні поняття сучасних КІТ;

- класифікацію основних типів формальних задач перетворення та обчислення простих даних в КІТ;

- представлення даних у позиційних системах числення;

- основні поняття та операції теорії множин;

- визначення основних комбінаторних конфігурацій;

- основні поняття алгебри логіки, визначення логічних функцій;

- поняття та ознаки алгоритму, представлення і аналіз алгоритмів;

- сучасні методи пошуку інформації, особливості наукового пошуку.

вміти:

- отримувати формальну постановку задачі;

- переводити числа у різні системи числення;

- розв’язувати задачі на основі операцій з множинами;

- розв’язувати комбінаторні задачі;

- розв’язувати задачі на основі операцій алгебри логіки;

- будувати схеми алгоритмів;

- оцінювати обчислювальну складність алгоритму;

- визначати критерії та здійснювати за ними релевантний пошук інформації.


1-й семестр: Ні
2-й семестр: Ні