Метою: вивчення дисципліни є ознайомлення студентів із сутністю, змістом та практичною спрямованістю обраної спеціальності, формування базових умінь та навиків роботи з комп’ютерною технікою, програмним забезпеченням та розв’язування прикладних задач на ПК, що є основою для подальшого становлення висококваліфікованого фахівця в галузі комп'ютерно-інтегрованих технологій згідно кваліфікаційним вимогам до фахової передвищої освіти за галуззю знань «Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології».
Завдання: розкриття основ інформаційної культури в загальній і професійній освіті
людини, вплив засобів інформаційних технологій на науково-технічній і соціально-економічний
розвиток суспільства, можливості застосування
інформаційних технологій до розв’язання найрізноманітніших гуманітарних,
технічних та наукових проблем; забезпечення ґрунтовного вивчення студентами
призначення і загальної будови комп'ютерної техніки, системного
та прикладного програмного забезпечення, основ алгоритмізації і
програмування; формування у студентів достатнього рівня знань, вмінь і навичок,
необхідних для подальшого вивчення дисциплін професійної і практичної
підготовки майбутнього фахівця з комп’ютерно-інтегрованих
технологій.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- мету створення та особливості побудови інформаційних систем;
- головні ознаки та функції інформаційних технологій, їх взаємозв’язок з інформаційними системами;
- основні поняття сучасних КІТ;
- класифікацію основних типів формальних задач перетворення та обчислення простих даних в КІТ;
- представлення даних у позиційних системах числення;
- основні поняття та операції теорії множин;
- визначення основних комбінаторних конфігурацій;
- основні поняття алгебри логіки, визначення логічних функцій;
- поняття та ознаки алгоритму, представлення і аналіз алгоритмів;
- сучасні методи пошуку інформації, особливості наукового пошуку.
вміти:
- отримувати формальну постановку задачі;
- переводити числа у різні системи числення;
- розв’язувати задачі на основі операцій з множинами;
- розв’язувати комбінаторні задачі;
- розв’язувати задачі на основі операцій алгебри логіки;
- будувати схеми алгоритмів;
- оцінювати обчислювальну складність алгоритму;
- визначати критерії та здійснювати за ними релевантний пошук інформації.
- Викладач: Тимошенко Інесса Станіславівна