Мета: полягає у формуванні професійного психологічного тезаурусу, уявлень про природу і прояви індивідуально-типологічних відмінностей і статевовікових особливостей, механізми їх становлення і вплив на діяльність людини та її взаємодію з оточуючими людьми.

 Завдання:

виділити найсуттєвіші параметри організації психічної діяльності, від яких залежить індивідуально-типологічна характеристика індивіда;

- з’ясувати принципи та природу індивідуальних відмінностей;

- виявити вплив на індивідуальні відмінності підготовки, розвитку, фізичного стану індивідів;

дослідити співвідношення та співіснування різних характеристик;

проаналізувати природу і властивості різноманітних груп, що різняться по ознаках статі, раси, національності і культури.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

- основні поняття диференціальної психології;

- механізм становлення індивідуально-типологічних відмінностей;

- головні напрями сучасних досліджень диференціальної психології.

вміти:

застосовувати методи психодіагностики індивідуально-типологічних та статевовікових особливостей;

- використовувати знання про стійкі властивості індивідуальностей у практиці професійної діяльності;

- прогнозувати   поведінку    та    особливості   діяльності    людини    з урахуванням її індивідуальних особливостей;

розробляти програми корекції особистісних особливостей.

1-й семестр: No
2-й семестр: No