Мета: полягає у формуванні професійного психологічного тезаурусу, уявлень про природу і прояви індивідуально-типологічних відмінностей і статевовікових особливостей, механізми їх становлення і вплив на діяльність людини та її взаємодію з оточуючими людьми.
Завдання:
- виділити найсуттєвіші параметри організації психічної діяльності, від яких залежить індивідуально-типологічна характеристика індивіда;
- з’ясувати принципи та природу індивідуальних відмінностей;
- виявити вплив на індивідуальні відмінності підготовки, розвитку, фізичного стану індивідів;
- дослідити співвідношення та співіснування різних характеристик;
- проаналізувати природу і властивості різноманітних груп, що різняться по ознаках статі, раси, національності і культури.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- основні поняття диференціальної психології;
- механізм становлення індивідуально-типологічних відмінностей;
- головні напрями сучасних досліджень диференціальної психології.
вміти:
- застосовувати методи психодіагностики індивідуально-типологічних та статевовікових особливостей;
- використовувати знання про стійкі властивості індивідуальностей у практиці професійної діяльності;
- прогнозувати поведінку та особливості діяльності людини з урахуванням її індивідуальних особливостей;
розробляти програми корекції особистісних особливостей.- Викладач: Радченко Сергій Валерійович