Метою навчальної дисципліни є ознайомлення студентів з основними психологічними уявленнями про рекламні стратегії, а також формування у них початкових навичок для практичної роботи у галузі рекламного бізнесу.
Психологія реклами є галуззю психології, що вивчає умови, шляхи і методи науково обґрунтованого вирішення завдань у сфері реклами, вона являє собою систему психологічних знань про рекламні стратегії, психотехнології рекламних засобів, проблеми психологічної ефективності реклами.
Завданнями дисципліни є
- формування у студентів розуміння природи, сутності, цілей та функцій реклами;
- ознайомлення слухачів курсу з поняттям сучасної реклами як економічного, соціального, культурного феномену
- ознайомлення з психологічними процесами, механізмами та явищами, що характеризують різні аспекти рекламної діяльності, в тому числі процеси сприйняття реклами та вибору, здійсненого на основі реклами;
- оволодіння студентами основними психологічними інструментами, прийомами та техніками ефективної реклами.