Мета навчальної дисципліни: оволодіння студентами історією своєї спеціальності, свого основного профільного предмету. При цьому як світову історію від примітивного до досконалого обліку так і історію обліку України. Добре засвоїти концепції різноманітних національних бухгалтерських шкіл та форм ведення обліку
Завдання:
спрямування на вивчення методів раціональної організації та ведення бухгалтерського обліку на підприємствах на підставі використання прогресивних форм і національних стандартів; набуття навичок опрацювання і використання облікової інформації в управлінні; розширення світогляду, формування уявлень про багатогранність багатовекторність історії бухгалтерського обліку; вироблення бачення явищ минулого та сучасності з позиції історизму діалектичного розуміння багатогранності і суперечливості історії; оволодіння необхідним мінімумом теоретичних знань з актуальних проблем історії бухгалтерського обліку; уміння самостійно аналізувати основні інститути бухгалтерського обліку пояснювати природу їх витоків.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
· засвоїти загальні методологічні підходи до вивчення історії бухгалтерського обліку;
· ознайомитися з обліковими системами стародавнього світу та середньовіччя;
· оволодіти знаннями з формування бухгалтерської науки в Італії та інших країнах Європи;
· засвоїти історичний розвиток і формування теорії подвійного відображення фактів господарювання;
· вивчити історію становлення та розвитку бухгалтерського обліку в Україні, в т.ч. бюджетного;
· ознайомитися з особливостями обліку на Західній Україні в дорадянський період.
вміти:
· здатність визначати різноманітні підходи до процесу розвитку облікових ідей;
· здатність здійснювати огляд вже вирішених завдань в історії бухгалтерського обліку;
· здатність аналізувати етапи (періоди) розвитку бухгалтерського обліку з метою визначення основних ідей;
· сучасних наукових методів, використання комп’ютерних технологій;
· знання сучасних методів роботи в лабораторних умовах, навички роботи зі сучасною технікою.