Головними завданнями курсу "Бізнес-планування" є:

-        з'ясування сутності, цілей, логіки й методології розробки бізнес-плану; детальна характеристика структури та змісту бізнес-плану;

-        висвітлення найчастіше застосовуваних у практиці господарювання методів складання окремих розділів бізнес-плану;

-        доведення доцільності й обов'язковості використання бізнес-планів як надійного фінансово-економічного інструменту розвитку й підвищення  ефективності  всіх сфер сучасного бізнесу.

Курс "Бізнес-планування" пропонує алгоритм розв'язання проблем, пов'язаних із розробкою бізнес-плану. У ньому крок за кроком подається процедура підготовки бізнес- плану. Матеріал курсу дає уявлення про інформацію, необхідну для розробки бізнес-плану і щодо її доступнішого викладу; містить рекомендації щодо формування структури бізнес- плану та розглядає питання, до яких підприємцю потрібно особливо уважно поставитися під час його підготовки; визначає, до чого будуть особливо чутливими користувачі бізнес- плану та на основі чого вони прийматимуть рішення про фінансування проекту.

Після вивчення курсу "Бізнес-планування" студенти повинні знати та засвоїти цілі, завдання та можливості використання бізнес-плану, мати чітке уявлення про порядок його складання, оволодіти практичними засобами та методами розробки, а саме:

·      правові та економічні основи планування підприємницьких проектів;

·      загальну технологію організації розробки бізнес-плану;

·      методи дослідження ринку і визначати стратегію маркетингу;

·      сучасну структуру і зміст бізнес-плану;

·      методику проведення  необхідних техніко-економічних  розрахунків  при розробці окремих розділів бізнес-плану

·      моделювати потоки продукції , ресурсів та грошових коштів,

·      оцінювати вплив реалізації проекту на зовнішнє середовище,

·      враховувати маркетинг регіону,

·      визначати ефект, шляхом співставлення очікуваних інтегральних результатів і затрат з орієнтацією на досягнення необхідної норми доходу на капітал,

·      приводити різночасові витрати і доходи  до умов їх спів розмірності, прогнозувати затримки платежів, вплив інфляції, невизначеність і ризики, ліквідовувати вплив неповної  та неточної інформації  на якість  оцінки ефективності інвестиційних проектів та ін.


1-й семестр: არა
2-й семестр: არა