Метою курсу «Ергономіка» є формування фахових компетентностей студентів:
- здатність демонструвати та застосовувати знання й уміння з професійної освіти і дизайн-технологій;
- здатність організовувати виробниче і навчальне середовище у структурному підрозділі підприємства, організації, установи чи закладу відповідно нормам ергономіки та безпеки життєдіяльності;
- здатність розв’язувати типові спеціалізовані задачі, пов’язані із вибором матеріалів, виконанням необхідних розрахунків, художнім проектуванням об’єктів середовища;
- здатність до застосування сучасних методів автоматизації процесів художнього проектування та адаптації програмного забезпечення виробничого та освітнього процесів;
- здатність на основі знань законодавства, галузевих і освітніх норм та стандартів до здійснення професійної дизайн-діяльності в галузевих або освітніх структурах у правовому полі.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Ергономіка» є:
- забезпечити ґрунтовне вивчення ергономічних принципів проектування, виготовлення та обладнання об’єктів сучасного середовища;
- сформувати уявлення:
• основні положення із педагогічної ергономіки;
• загальні положення ергономіки у системі «людина – машина - середовище»;
• основні вимоги ергономіки до об’єктів дизайн-проектування, проектно-технологічних та художньо-конструкторських процесів і робочих місць;
• ергономічні принципи дизайн-проектування об’єктів промислового виробництва та організації виробництва;
• санітарно-гігієнічні вимоги ергономіки до виробничих приміщень;
• організація робочого місця;
• органи керування та засоби індикації в ергономіці;
• значення кольору в ергономічному вдосконаленні виробництва.
- виконувати розрахункові та художньо-конструкторські роботи, які спрямовані на удосконалення виробничого, та предметного середовища із урахуванням антропометричних, психофізіологічних, психологічних і естетичних вимог, що ставить ергономіка до об’єктів дизайн-проектування предметного середовища та промислового виробництва.