Мета та завдання вивчення дисципліни:

*   сформувати у магістрів загальні та професійно-орієнтовані комунікативні мовленнєві компетенції (лінгвістичну, соціолінгвістичну і прагматичну) для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі.

*   сформувати у магістрів загальні компетенції; сприяти розвитку здібностей до самооцінки та здатності до самостійного навчання, що дозволятиме магістрам продовжувати навчання в академічному і професійному середовищі як під час навчання у ВНЗ, так і після отримання диплома про вищу освіту.

*   залучити магістрів до таких академічних видів діяльності, які активізують і далі розвивають увесь спектр їхніх пізнавальних здібностей.

*   допомогти магістрам у формуванні загальних компетенцій з метою розвитку їх особистої мотивації; зміцнювати впевненість студентів як користувачів мови, а також їх позитивне ставлення до вивчення мови.

*   сприяти становленню критичного самоусвідомлення та вмінь спілкуватися і робити вагомий внесок у міжнародне середовище, що постійно змінюється.

*   досягти широкого розуміння важливих і різнопланових міжнародних соціокультурних проблем, для того щоб діяти належним чином у культурному розмаїтті професійних та академічних ситуацій.

Academic English is the genre of English used in the world of research, study, teaching and universities. If you read an article in an academic journal or listen to someone giving a presentation or a talk about an academic subject in an academic environment, Academic English is probably being used. If you are studying in an English-speaking university (or going to) you will need to learn this type of English. Native English speakers also have to learn Academic English too because it is not like the English that is used every day by English speakers. Academic English is different from other types of English and it often has features like these:

  • it uses formal academic language and avoids colloquialisms
  • it usually avoids 'I' and is written in the third person and often uses impersonal structures
  • it is objective and impartial
  • it often uses the passive voice
  • it is tentative and cautious
  • there are lots of references to other writers
  • the texts are well structured
  • there are well developed paragraphs which often start with a strong topic sentence
  • there are linking words which give the text cohesion

1-й семестр: Hayır
2-й семестр: Hayır