Мета дисципліни: ознайомити молодих фахівців з основними теоретичними напрямки сучасної психології розвитку та найбільш актуальними напрями прикладних розробок в галузі психології розвитку.
Завдання дисципліни: сформувати уявлення про сучасний соціокультурний контекст розвитку психології; ознайомити з актуальними проблемами, що виникають при побудові загальнопсихологічного знання; розкрити основні методологічні підходи, які домінують в сучасній психології; основні теоретичні напрямки сучасної психологічної науки та найбільш перспективні напрями прикладних розробок в психологічній галузі.
Предмет дисципліни: основні положення психології розвитку , теорії, концепції, категорії, механізми функціонування психіки людини, закономірності розвитку та формування особистості, напрями прикладних розробок в психологічній галузі.
Місце дисципліни в навчальному процесі підготовки фахівців:
дисципліна є теоретичним фундаментом циклу
психологічних дисциплін та надає можливість студентам не тільки оволодіти
системою
психологічних знань, а й забезпечує формування на цій основі психологічних
вмінь, що є одним з важливих елементів у професійній підготовці та професійній
діяльності фахівця; сприяє вирішенню питань побудови та організації
міжособистісної взаємодії фахівця з соціумом, в осмисленні
найбільш ефективних методів впливу на особистість.
Після вивчення дисципліни здобувач вищої освіти повинен
Знати: історію
становлення психологічного знання;
категоріальний апарат та класичні теорії психологічного пізнання.
Уміти: проводити аналіз психологічної феноменології з
урахуванням її полідетермінованості.
- Викладач: Лєсніченко Ніна Павлівна
- Викладач: Найчук Вікторія