Мета: надання систематизованих  знань про теоретичні, нормативно-правові засади інклюзивного суспільства;  формування загальнокультурних та професійних компетентностей майбутніх фахівців, необхідних для ефективної професійної діяльності.

     Завдання: формування у студентів  розуміння сутності поняття «інклюзивного суспільства»;  основних положень «соціальної інклюзії»,  «інклюзивної освіти»; систематизація знань щодо чинного законодавства у сфері захисту прав осіб з інвалідністю, міжнародного та вітчизняного досвіду у впровадженні інтегрованих підходів до питань «інвалідності»; сприяння формуванню у студентів спеціальних технік орієнтування, переміщення та супроводу людей з інвалідністю; систематизація знань  у сфері нормативної бази забезпечення архітектурної, транспортної та інформаційної доступності для мало мобільних груп населення і принципів універсального дизайну; формування комплексного уявлення про компенсаторні та допоміжні засоби для людей з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення; сформування у студентів навичок застосування отриманих знань у практичній роботі дизайнера.

 


1-й семестр: Ні
2-й семестр: Так