Метою викладання навчальної дисципліни « Методика дозвільнєвої

робота » є ознайомлення з теоретичними основами організації роботи у сфері дозвілля, проектування та проведення різних форм організації дозвілля, формування принципово нового підходу до культурно-дозвіллєвої діяльності.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Методика дозвільнєвої робота » є ознайомлення майбутніх  педагогів з такими поняттями як «дозвілля», «вільний час», «сфера дозвілля», «культурно-дозвіллєва діяльність»; забезпечення студентів спеціальними знаннями теорії і практики дозвілля, вміннями та навичками практичної роботи з проектування та проведення різних форм організації дозвілля; опанування теоретичними основами та методикою організації дозвіллєвої діяльності, що дасть можливість осмислити зміст, форми, методи і засоби її педагогічної організації з педагогічним застосуванням у професійній діяльності; засвоєння основних технологій організації роботи у сфері дозвілля.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати :

·        нормативно-правову документацію організації роботи у сфері дозвілля;

·         розвиток педагогіки дозвілля;

·      предмет, принципи, чинники, аксіологію та інфраструктуру педагогіки дозвілля;

·      методику дозвільнєвої роботи у процесі організації групової і масової дозвіллєвої діяльності, зокрема свят, ігор тощо;

·        функції педагога, як організатора дозвілля;

·        сутність відпочинку та дозвілля;

·        сутність ігрової форми дозвіллєвої діяльності;

·        сутність родинного дозвілля;

·        сутність сценарної роботи;

·        специфіку методики організації дозвіллєвої діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах, у позашкільних навчальних закладах, у дитячих будинках, в інтернатних закладах, у закладах охорони здоров’я;

·        специфіку організації дозвіллєвої діяльності специфіку організації дозвіллєвої діяльності з «дітьми вулиці», з дітьми-інвалідами, з дітьми- сиротами, з дітьми з неблагополучних сімей;


·        сутність  інновації та технологій ефективної роботи у сфері дозвілля.

вміти :

·    аналізувати дозвіллєву діяльність, здійснювати цілеспрямовану, планомірну та систематичну її організацію шляхом піднесення її на вищий рівень розвитку;

·          встановлювати і пояснювати взаємозв'язок дозвіллєвої діяльності з педагогічною дійсністю;

·        творчо використовувати здобуті знання у практиці педагогічної роботи у сфері дозвілля;

·          розробляти програми організації вільного часу різних груп населення та сценарії проведення відповідних заходів.

·         добирати адекватні  форми і методи  роботи;

·         розробляти педагогічно доцільну тематику бесід з учнями;

·                                         володіти         методиками організації групової, масової дозвіллєвої діяльності, дозвілля підлітків та родинного дозвілля.



1-й семестр: Ні
2-й семестр: Ні