مخطط الموضوع
- عام
- الموضوع 1
الموضوع 1
Основні поняття та етапи становлення івентивного туризму в світі та Україні.
Поняття «event-туризму» та його характеристика. Поняття події та значення подій в індустрії туризму. Концепція event: заходи, учасники, відвідувачі Логістика туризму як складова логістики послуг. Типологія та класифікація заходів. Категорії івентів. Основні етапи становлення івентивного туризму.Розробити 2 заходи в регіонах України (на вибір студентів). Івенты мають бути грунтовані на туристичному потенціалі цих міст. Написати 2 тексти до 6-8 сторінок, тема інвентивный туризм. Завдання частково творче. Необхідно придумати 2 заходи, наприклад: в Житомірі чи Іван-Франківську, Івенти мають бути грунтовані на туристичному потенціалі цих міст. Опис івента повинен включати: - текстовий опис авторського бачення ивента; - час і дата проведення; - тип вікової категорії запрошених і учасників; - декорації, костюми і тд; - технічні засоби; - запрошені артисти/відомі люди; - мета заходу; - організатор (це має бути реальний субьект: людина або організація і т.д); - додати відповідні фото
- الموضوع 2
الموضوع 2
Управління івентами та техніки івент менеджменту в індустрії сфери послуг.
Проект-менеджмент в контексті Еvent. Трикутник проекту. Структурний план проекту.Управління та планування проекту. Контролінг та звітність. Право і відповідальність. Ризики в івент-менеджменті. Керівництво співробітниками при організації івенту, мотивація, комунікація,прийняття рішень.
Семінар 2: Піготувати відповіді на окреслені питання з теми Інвентивний туризм та івент-менеджмент: 1. Інфраструктура інвентивного туризму. 2. Порівняльна характеристика інвентивного туризму з іншими видами туризму. 3. Особливі переваги інвентивного туризму. 4. Гальмуючі фактори розвитку інвентивного туризму. 5. Соціально-економічні ефекти від розвитку інвентивного туризму. Чинники організації івенту. 6. Івенты та івент-менеджмент. Взаємозв'язок інвентивного туризму та ивент-менеджмента. 7. Алгоритм проведення event-заходу. 8. Асоціація Міжнародних фестивалів і подій (IFEA) і міжнародне суспільство по спеціальних подіях (ISES). 9. Результати інвентивного маркетингу. 10. Типологія подій в контексті маркетингових завдань.
- الموضوع 3
الموضوع 3
Допоміжні засоби івент-менеджменту та види івентів в туристичній галузі.
Структура та зміст областей завда нь івент-менеджменту в сфері туризму та ГРБ. Спеціальний захід, його ефективність та характерні ознаки. Типи івентів в професійній, суспільній та приватній сферах. Основні формати спеціальних заходів: відкриття, презентація, виставка, свято.
Семінар 3: Організація та просування ділового туризму: 1. Визначення категорії «діловий туризм». Структура ділового туризму. 2. Бізнес-туризм. 3. Конгресно-виставковий туризм. 4. Щорічні міжнародні виставки. 5. Український ринок конгресно-виставкового туризму. 6. Інсентів-туризм. 7. Рейтинг топових країн ділового відвідування і бізнесу. 8. Корпоративні тури.
- الموضوع 4
الموضوع 4
Фактори, що формують стратегію івент-менеджменту.
Стратегія та мета івентів. Стратегічні фактори впливу на успіх проведення івентів. Концепція івенту. Концепція бренду. Цільова група івенту. Маркетинг як інструмент доведення івенту до споживачів. Івент-спонсорування. Особливості формування стратегії івент-менеджменту, фактори, що впливають на її формування.
Семінар 4: Міжнародний досвід розвитку інвентивного туризму: 1. Значення інвентивного туризму в країнах світу. 2. Классификция подій, що мають найбільший вплив на розвиток туризму. 3. Взаємодія учасників інвентивного туризму. 4. Корпоративна, громадська і синергетична моделі стратегічного розвитку інвентивного туризму. 5. Ресурси та чинники розвитку подієвого туризму в Україні 6. Тенденція інвентивного туризму в Україні. 7. Конкурентоспроможность України по напрямку розвитку інвентивного туризму.
- Навчально-методичні матеріали до курсу
Навчально-методичні матеріали до курсу
Тараненко А. П. Івентивний туризм як сучасна складова розвитку туристичної діяльності та його класифікація. Агросвіт. 2020. № 11. С. 149–154. DOI: 10.32702/2306-6792.2020.11.149
Подієвий туризм: уточнення базових характеристик /Щука Г.П., Ковальська Л.В., Безрученков Ю.В.
Індустрія туризму і гостинності в Центральній
та Східній Європі. 2022. Вип.7. С.70-76.https://tourlib.net/statti_ukr/schuka6.htm