Завдання з опанування стратегічних альтернатив

Як відомо, для визначення альтернативних варіантів дій з досягнення стратегічних цілей підприємства використовують базові стратегічні підходи (матричні інструменти стратегічного управління), що дозволяє обґрунтовано підійти до визначення стратегії підприємств.

Враховуючи поточний стан діяльності Вашого підприємства (підприємства на якому ви працюєте, підприємства яке вам подобається тощо) визначте та обґрунтуйте, застосування яких із моделей М.Портера, І. Ансоффа („продукт – ринок”), „Бостоньска консалтинг група”, „Мак Кінзі” та „ADL/LC” дозволить виявити:

- домінантні (ключові) конкурентні переваги підприємства;

- позицію підприємства в конкурентній боротьбі (конкуренти перемагають, конкуренти відсутні тощо);

- позицію підприємства на ринку (підприємство знане на місцевому ринку, підприємство тільки розпочинає свою діяльність, підприємство втрачає клієнтів тощо);

- стан товарного портфеля підприємства (широкий вибір продукції, вибір обмежений кількома позиціями номенклатури, проте ці позиції найякісніші, широкий вибір товарів на будь-який гаманець  тощо).

Зверніть увагу,  вам не потрібно проводити стратегічний аналіз, ви маєте обрати яким саме інструментом необхідно скористатись для вирішення вищенаведених завдань!

Відповіді можете надсилати у будь-якому зручному вам форматі: чи то у вигляді фото конспекту, текстового файлу тощо або ж можете сформувати свою відповідь онлайн.