Вибір стратегії та складання стратегічного плану

Завдання №1

Для створеної вами фірми, що спеціалізується на виготовленні супер-нових телевізорів або іншої нової продукції скласти стратегічний план, який би включав в себе бачення і місію фірми, загальні цілі, що визначили б місце фірми в майбутньому.

         Генеральний план повинен включити вибрані стратегічні дії.

         Для розробки загальної стратегії необхідно:

-         відібрати і розвинути основні елементи загальної стратегії фірми;

-         встановити конкретну роль кожного із підрозділів фірми;

-         визначити підходи до розподілу між задачами і підрозділами;

-         визначитись у основних типах стратегій: стабільності, зростання та скорочення;

-         визначитись у діловій стратегії фірми.

 

Завдання №2

В Японії розроблена і успішно реалізована стратегія продажу мікрохвильової печі  „Хрустик”. З новою технологією приготування продуктів, у яких зберігаються майже усі споживчі якості і при цьому на продуктах утворюється хрустка кірка. Західна фірма визначила, що є певний контингент споживачів даної новинки на ринку України.

1)    Вкажіть найважливіші кроки стратегії впровадження нового товару на ринку України.

2)    Визначте внутрішні та зовнішні фактори середовища, які будуть впливати на продаж нового товару.

3)    Порівняйте стратегію впровадження печі на ринку Японії та на ринку України.

Примітка: рекомендована ціна печі – 500 у.о.