Семінарське заняття 3

ТЕМА: Взаємодія та взаєморозуміння в контексті культури ділового спілкування

 

ПЛАН

1. Психологічні механізми розуміння – емпатія, рефлексія,  ідентифікація.

2. Поняття взаємодії, її види. Наведіть приклади із студентського життя.

3. Поняття спільної діяльності. Причини, через які не виникає спільна діяльність.

4. Перешкоди, які виникають у спілкуванні та перешкоджають взаєморозумінню.

 

СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

 

1.     https://studfile.net/preview/6386011/page:11/

2.     Лесько О. Й., Прищак М. Д., Залюбівська О. Б. Етика ділових відносин : навчальний посібник. Вінниця : ВНТУ, 2011.

3.     Палеха Ю. І. Етика ділових відносин : навч. посібник / Палеха Ю. І.  Київ, 2008.

4.     Польова Л.В. Корпоративна культура. Діловий етикет і протокол : навчально-методичний посібник / Польова Л.В. Івано-Франківськ, 2016. 201 с. (Інтернет)

5.     Стоян Т. А. Діловий етикет : моральні цінності і культура поведінки бізнесмена: навч. посібник / Стоян Т. А. Київ, 2004.

6.     Тимошенко Н. Л. Корпоративна культура : діловий етикет : навч. посібник / Тимошенко Н. Л Київ, 2006.

7.     Чайка Г. Л. Культура ділового спілкування менеджера : навч. посібник / Чайка Г. Л. Київ, 2005.