Запитання до теми

Питання, що обговорюватимуться студентами в мінігрупах під час лекції

1. Як збільшити позитивні взаємодії (взаємодоповнення та функційне сприяття) та зменшити негативні (конкуренція) між рослинами полікультури, між якими проявляються як позитивні, та негативні типи взаємодій водночас?

2. Враховуючи, що квіткове розмаїття в різних ситуаціях може як покращувати, так і погіршувати запилення сільгоспкультур та по різному впливати на розмаїття запилювачів, якою має бути послідовність дій експерта з агроекології для покращення запилення ентомофільних культур (і зв’язок вжитих заходів із підтриманням та збільшенням біорозмаїття ділянки та з врахуванням місцевого контексту)?

3. Ми розглянули набір різних, іноді протилежних за впливом заходів, на покращення біоконтролю в полікультурах. Ці заходи дійснюються як в масштібі поля, так і в масштабі ферми та усієї місцевості, проте не завжди приносять бажаний результат. Якою має бути стратегія фермера чи радника з агроекології для покращення біологічного контролю на конкретній фермі? Навідеть успішні практичні приклади біоконтролю в полікультурах, якщо вони вам відомі.