Сутність та значення бренд-менеджменту

ТЕМА 1. СУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ

Мета заняття

Закріпити теоретичні знання про сутність та значення бренд- менеджменту у забезпечені конкурентоспроможності суб’єктів ри- нку в умовах сучасності та набути практичні вміння щодо визна- чення відповідності торговельної марки стану бренда, ієрархії та класифікації брендів.

 

Теоретичні питання:

1.    Визначення поняття бренд з точки зору маркетингу та пси- хології споживача.

2.    Зіставлення змісту понять бренд – товарний знак – торгове- льна марка.

3.    Критерії до визначення відповідності торговельної марки стану бренда.

4.    Класифікація брендів за предметною спрямованістю, тери- торіальним охопленням, сферою застосування, місцем у структурі марочного портфелю.

5.    Ієрархія брендів.

6.    Товарний бренд.

7.    Корпоративний бренд: сутність, особливості.

8.    Бренд-менеджмент: поняття та сутність.

9.    Цілі та завдання бренд-менеджменту.

10.   Функції та принципи бренд-менеджменту.


 

Завдання № 1

Наведіть приклади відомих брендів, що перетворились в загальну назву товарної категорії.

 

Завдання № 2

Згадайте будь-який супермаркет Вашого міста та проаналі- зуйте його асортимент на прикладі продуктів харчування. Чи ная- вні в супермаркеті товари з приватною торговельною маркою? Порівняйте торговельні марки компаній-виробників і продавців. Обґрунтуйте значення приватних торговельних марок. Що Ви мо- жете порадити виробникам з метою відокремлення своїх торгове- льних марок від приватних марок роздрібних продавців?

 

Завдання № 3

Наведіть конкретні приклади брендів, що розвиваються в ра- мках азіатської, американської (західної) та змішаної моделей бре- ндингу. Зробіть висновок про перспективи кожної із моделей в умовах сучасності.


Завдання № 4

Розробіть та запропонуйте асортимент товарів (послуг),  які можуть продаватися під торговельними марками: «Веселка», «По- пелюшка», «Мойдодир», «Північне сяйво», «Шрек», «Глорія», «Кіт Ма- троскін», «Південне сонце», «Айболит», «7 п’ятниць», «Аватар», «Са- хара», «Альоша Попович», «Вінні-Пух», «Багіра», «Барон  Мюнхаузен»,

«Оскар».

Обґрунтуйте свою відповідь.

 

Завдання № 5

Складіть перелік відомих торговельних марок запропонованої товарної категорії:

·     вершкове масло,

·     йогурт,

·     шоколад,

·     сік,

·     мінеральна вода,

·     чай,

·     рибні консерви.

Визначте, до якої групи, згідно класифікації  Пола  Темпорала, Ви можете себе віднести, купуючи досліджувані торговельні мар- ки? Якій торговельній марці в кожній товарній групі Ви віддаєте перевагу? Обґрунтуйте свій вибір.

 

Завдання № 6

За даними офіційних веб-сайтів відомих вітчизняних вироб- ників продуктів харчування проаналізуйте та згрупуйте їх проду- кцію за ієрархією брендового портфеля. Обґрунтуйте свою відпо- відь.


Завдання № 7

Проаналізуйте конкретний бренд спортивного одягу з точки зору критеріїв класифікації брендів. Обґрунтуйте свою відповідь.


Bu ders, alınmak için hazır değil.