Практичне заняття 2. Процес маркетингового менеджменту

Практичне заняття 2. Процес маркетингового менеджменту

План:

1. Завдання процесу маркетингового менеджменту.

2. Основні процедури процесу управління маркетингом підприємства.


ПИТАННЯ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

1. Завдання процесу маркетингового менеджменту.

2. Завдання управління. Наведіть приклади.

3. Завдання виконання. Наведіть приклади.

4. Характеристика   концептуального     завдання.    Наведіть приклади.

5. Процедури  процесу  управління  маркетингом   на підприємстві.

 

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

1. Маркетинговий менеджмент спрямований на вирішення:

а) завдання управління;

б) завдання контролю;

в) концептуального завдання;

г) завдання аудиту;

д) завдання виконання.

2. До завдань виконання відносять:

а) визначення кількісних і якісних підприємницьких цілей;

б) використання узгоджених один з одним інструментів маркетингу;

в) довготривалі цілі підприємства, яких воно прагне досягти;

г) концепцію ринкової діяльності підприємства;

д) фірмовий ідеал підприємства.

3. До якісних підприємницьких цілей відносять:

а) образ фірмового ідеалу підприємства;

б) довготривалі цілі підприємства, яких воно прагне досягнути;

в) цілі, які підприємство бажає досягнути на основі свого ідеалу;

г) концепцію ринкової діяльності підприємства.

4. Результативні цілі містять показники:

а) пайову участь у ринку;

б) виробничий результат у відсотках від обороту;

в) прибуток з обороту;

г) частку власного і позикового капіталу;

д) рентабельність;

е) наявний прибуток;

ж) кількісне   зростання ринку;

з) оборот на одного працівника;

к) внески на покриття витрат.

5. Основним завданням планування маркетингу є:

а) створення і підтримка відповідності між цілями і маркетинговими можливостями;

б) визначення генеральних напрямків діяльності;

в) вироблення портфельної стратегії;

г) розроблення планів для кожного окремого виробництва, товару або товарної марки;

д) виявлення товарів, що мають найбільший потенціал зростання продажу.

6. Результатом контролю маркетингової діяльності є:

а) оцінка виконання маркетингової концепції фірми в частині постановки і реалізації цілей;

б) коригування планів маркетингу і поведінки фірми на ринку;

в) урахування зворотних зв’язків у діяльності служби маркетингу;

г) варіанти адаптації маркетингової політики фірми до зміни чинників навколишнього середовища.

7. Використання принципів маркетингу не обмежується:

а) зниженням купівельної спроможності населення;

б) високим рівнем конкуренції;

в) високим рівнем монополізму;

г) використанням несумлінної конкуренції.

8. До завдання управління належить:

а) визначення кількісних підприємницьких цілей;

б) визначення якісних підприємницьких цілей;

в) визначення кількісних і якісних підприємницьких цілей;

г) немає правильної відповіді.

9. До постановки цілей відносно ринку належать показники:

а) кількісного зростання;

б) пайової участі у ринку;

в) прибутку з обороту;

г) виробничого результату у відсотках до обороту.

10. Аналіз внутрішньо го та зовнішнього середовища передбачає:

а) оцінку будь-якої можливості з точки зору її відповідності цілям та наявним ресурсам фірми;

б) виявлення контрольованих та неконтрольованих чинників середовища, що впливає на діяльність, вироблення заходів, необхідних для максимізації впливу неконтрольованих чинників;

в) ретельну оцінку поточного і майбутнього попиту, що відображає привабливі можливості ринку, що відкривається;

г) усі відповіді правильні.

11. Відбір цільових сегментів ринку містить:

а) обслуговування лише окремих сегментів ринку;

б) задоволення декількох потреб споживачів;

в) обслуговування кількох, пов’язаних м іж собою, сегментів ринку;

г) виробництво всього асортименту товарів для забезпечення ними одного сегмента ринку.

12. Процедурами процесу управління маркетингом підприємства не є:

а) аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища;

б) формування маркетингової інформаційної системи;

в) аналіз бізнес-портфеля;

г) розроблення комплексу маркетингу;

д) створення і підтримання корпоративної філософії та культури;

е) побудова організаційної структури;

ж) організація системи маркетингового планування; з) організація системи маркетингового контролю;

к) формування і реалізація маркетингових програм.

13. Останньою з процедур процесу управління маркетингом підприємства є:

а) формування і реалізації маркетингових програм;

б) побудова організаційної структури;

в) розроблення комплексу допоміжних систем маркетингу;

г) немає правильної відповіді.

14. Розташуйте  у  правильній  послідовності  управлінські  дії, необхідні для реалізації складових процесу маркетингу:

а) аналіз досягнення цілей;

б) розроблення технології управління;

в) визначення цілей;

г) підбір і навчання керівників та технічного персоналу;

д) підготовка і використання технічних засобів;

е) розроблення структури системи управління;

ж) визначення зв’язків, об’єктів і шляхів надходження інформації, кількості, складу документів, порядку їх надання .

 

АНАЛІТИЧНІ ТА  РОЗРАХУНКОВІ ЗАВДАННЯ

Завдання 1. Визначте напрямки та завдання взаємодії між підрозділами підприємства, що беруть участь у досягненні його комерційних цілей. Проаналізуйте встановлення функціональних зв’язків між підрозділами підприємства і службою маркетингу. Підприємство виберіть самостійно, вибір погодьте з викладачем.

Завдання 2. Запропонуйте можливі шляхи розвитку товару і ринку для підприємства. Підприємство виберіть самостійно, вибір погодьте з викладачем. 

This lesson is not ready to be taken.