ზოგადი
ЛІТЕРАТУРА НІМЕЦЬКОМОВНИХ КРАЇН
Курс створений для студентів груп ПР 24-1 (ЗПР 24-1) ІФМК.
Викладання дисципліни здійснює доцент кафедри української мови і літератури, іноземних мов та перекладу Інституту філології та масових комунікацій, кандидат педагогічних наук, доцент Рокосовик Наталія Василівна (rokosovykukraine@gmail.com)
Розклад занять:
11.09.2024 р. (Ср) - Лекція (8.30 - 9.50)
11.09.2024 р. (Ср) - Практичне заняття (10.00 - 11.20)
25.09.2024 р. (Ср) - Практичне заняття (8.30 - 9.50)
25.09.2024 р. (Ср) - Практичне заняття (10.00 - 11.20)
Онлайн: Ідентифікатор онлайн заняття на платформі Zoom: 354 154 7517 Пароль: 11111
!!! Посилання в режимі URL розміщене нижче, перед блоком "Форум новин". За цим посиланням можна миттєво перейти на платформу Zoom на онлайн заняття (за розкладом).
Метою викладання навчальної дисципліни «Література німецькомовних країн» є ознайомлення здобувачів з особливостями зародження, становлення та розвитку німецькомовної художньої літератури; повідомлення про її суспільне, ідейно-моральне та естетичне значення як у культурі німецькомовних країн, так і в межах всесвітньої літератури і культури.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Література німецькомовних країн» є такі:
- створити у студентів теоретичну базу знань, яка, спираючись на раніш отримані знання з історії німецької мови, зарубіжної літератури тощо, розкриває головні принципи процесу викладання літератури у школі та зумовлює формування уявлення про специфіку і роль літератури в розвитку світогляду студентів;
- висвітлити головні події в історії німецькомовної літератури, ознайомити з найвидатнішими її представниками різних епох та напрямків;
- сформувати у студентів аналітичне ставлення до літератури взагалі та літератури Німеччини зокрема, розвивати навички аналізу та літературно-критичної оцінки літературно-художнього твору.
Вивчення дисципліни забезпечує формування фахових компетентностей:
- здатність до усвідомлення структури філологічної науки та її теоретичних основ;
- здатність аналізувати основні тенденції розвитку світового літературного процесу та періоди розвитку літератури, що вивчається, еволюцію напрямів, жанрів і стилів, наукові методи і школи;
- здатність усвідомлювати сутність й соціальне значення майбутньої професії, основних проблем дисциплін, що визначають конкретну філологічну галузь, їхній взаємозв’язок в цілісній системі знань;
- здатність здійснювати лінгвістичний і перекладознавчий аналіз текстів різних стилів і жанрів.
Очікувані програмні результати навчання: - ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати; - організовувати свій навчальний процес та процес самоосвіти; - аналізувати мовний та літературний матеріал, інтерпретувати літературні твори із урахуванням сучасних тенденцій наукових розвідок; - окреслювати основні проблеми і соціальне значення дисциплін професійної підготовки, пояснювати їхній взаємозв’язок у цілісній системі знань.
Идентификатор конференции: 354 154 7517
Код доступа: 11111