Метою вивчення навчальної дисципліни є розширення та поглиблення знань сучасного стану та перспектив розвитку ресторанного господарства, отримання знань про технологічні особливості надання ресторанних послуг, структуру і склад підрозділів підприємства в залежності від їх функціонального призначення, ознайомлення студентів з технологічними принципами обслуговування в закладах ресторанного господарства, з розвитком новітніх технологій у ресторанній індустрії.

Відповідно до мети завданнями дисципліни є:

Ø вивчення фундаментальних положень щодо основних принципів, законів, процесів, документів, що використовуються при експертизі якості надання послуг в ресторанному господарстві.

Ø формулювання вимог до якості надання послуг в ресторанному господарстві;

Ø складання плану експертизи якості надання послуг в ресторанному господарстві на основі новітніх методів досліджень;

Ø розрахунку комплексного показника якості та експертизи якості надання послуг в ресторанному господарстві.

  В результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати:

Ø сучасний стан і перспективи розвитку ресторанного господарства;

Ø специфіку процесів надання послуг у підрозділах ресторанного господарства;

Ø наукові принципи класифікації ресторанних послуг;

Ø показники якості ресторанних послуг та суть методів їх визначення;

Ø принципи комплексної оцінки та експертизи якості надання послуг в ресторанному господарстві.

  В результаті вивчення цієї дисципліни студенти повинні вміти:

Ø аналізувати наукові джерела інформації щодо сучасного стану і перспектив розвитку ресторанного господарства;

Ø досліджувати закономірності формування  ресторанних послуг, визначати перспективи розвитку ресторанного господарства для різних контингентів споживачів;

Ø удосконалювати  існуючі та розробляти нові технології надання послуг на основі останніх досягнень науки і техніки;

Ø визначати показники якості надання послуг та суть методів їх визначення;

Ø давати  комплексну оцінку якості та експертизи якості надання послуг в ресторанному господарстві.


1-й семестр: Ні
2-й семестр: Ні
1-й семестр: Ні
2-й семестр: Ні