Теорія масової комунікації — це фундаментально-фаховий модуль, який розкриває світ професіональної соціальної комунікації, тобто комунікації, яка відбувається не у певній професійній сфері, а на високому рівні, майстерно, як належить професіоналові — знавцю правил спілкування й мовлення. Професіоналами у сфері масової комунікації є не тільки журналісти, а й лектори, пропагандисти, агітатори, рекламісти, піарники, видавці й редактори, чиєю професійною справою стало спілкування з масами. Масова комунікація — це сфера діяльності багатьох фахівців, а не тільки журналістів, але кожен із учасників гри на полі масового спілкування виконує свою роль, і важливо відрізняти журналіста від рекламіста, піарника, пропагандиста й агітатора. Теорія масової комунікації (ТМК) вчить розуміти, що таке масове спілкування як вид соціальної комунікації, як воно впливає на роботу журналіста, рекламіста, видавця, фахівця зі зв’язків із громадськістю.


1-й семестр: Ні
2-й семестр: Ні