Головною метою викладання дисципліни є:

-формування у студентів навичок виконувати планувальні, організаційні та управлінські функції в процесі діяльності закладів готельного та ресторанного господарства;

- набуття навичок у визначенні завдань діяльності закладів готельного та ресторанного господарства з організації надання послуг, виробництва продукції та обслуговування, раціональної організації праці;

- набуття навичок з розробки технологічного процесу сервісного обслуговування споживачів в закладах ресторанного господарства, забезпечення належного рівня якості продукції та послуг у закладах ресторанного господарства;

- набуття навичок розв'язання проблемних ситуацій в процесі обслуговування споживачів у готелях, закладах ресторанного господарства,

- організації діяльності щодо надання основних видів послуг у сфері готельного та ресторанного бізнесу.

Завданням вивчення дисципліни є:

- опанувати комплекс знань по основам готельно-ресторанного бізнесу;

- вивчити основні теоретичні положення дисципліни, а саме:

- основи організації готельного та ресторанного бізнесу,

- загальні принципи організації систем обслуговування у сфері готельного та ресторанного господарства;

- -характеристика та класифікація готелів та закладів ресторанного господарства;

- організація обслуговування туристів в закладах ресторанного господарства; - раціональна організація праці в закладах готельного та ресторанного господарства.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

знати:

·         основні поняття і терміни готельної та ресторанної індустрії;

·         нормативно-правове регулювання готельної та ресторанної індустрії;

·         фактори, що впливають на зміст і форми обслуговування в готелях, закладах харчування;

·         характеристику основних типів засобів розміщення;

·         класифікацію підприємств готельного та ресторанного господарства України та закордоном;

·         організацію та технологію служби приймання та розміщення споживачів у засобах розміщення;

·         культуру та стандарти обслуговування в готелях та закладах ресторанної галузі;

·         особливості організації праці в готельному та ресторанному підприємстві.

вміти:

·         визначати вимоги до готелів та закладів харчування різних категорій;

·         характеризувати організацію роботи обслуговуючих та допоміжних служб готелю та закладів харчування різних категорій;

  • формулювати основні терміни та поняття курсу;
  • працювати з статистичними даними;
опрацьовувати наукову літературу.


1-й семестр: Нет
2-й семестр: Нет