Головною метою викладання дисципліни є:
-формування у студентів навичок виконувати планувальні, організаційні та управлінські функції в процесі діяльності закладів готельного та ресторанного господарства;
- набуття навичок у визначенні завдань діяльності закладів готельного та ресторанного господарства з організації надання послуг, виробництва продукції та обслуговування, раціональної організації праці;
- набуття навичок з розробки технологічного процесу сервісного обслуговування споживачів в закладах ресторанного господарства, забезпечення належного рівня якості продукції та послуг у закладах ресторанного господарства;
- набуття навичок розв'язання проблемних ситуацій в процесі обслуговування споживачів у готелях, закладах ресторанного господарства,
- організації діяльності щодо надання основних видів послуг у сфері готельного та ресторанного бізнесу.
Завданням вивчення дисципліни є:
- опанувати комплекс знань по основам готельно-ресторанного бізнесу;
- вивчити основні теоретичні положення дисципліни, а саме:
- основи організації готельного та ресторанного бізнесу,
- загальні принципи організації систем обслуговування у сфері готельного та ресторанного господарства;
- -характеристика та класифікація готелів та закладів ресторанного господарства;
- організація обслуговування туристів в закладах ресторанного господарства; - раціональна організація праці в закладах готельного та ресторанного господарства.
У результаті вивчення
навчальної дисципліни студент повинен: знати: ·
основні поняття і терміни
готельної та ресторанної індустрії; ·
нормативно-правове
регулювання готельної та ресторанної індустрії; ·
фактори, що впливають на
зміст і форми обслуговування в готелях, закладах харчування; ·
характеристику основних
типів засобів розміщення; ·
класифікацію підприємств
готельного та ресторанного господарства України та закордоном; ·
організацію та технологію
служби приймання та розміщення споживачів у засобах розміщення; ·
культуру та стандарти
обслуговування в готелях та закладах ресторанної галузі; ·
особливості організації
праці в готельному та ресторанному підприємстві. вміти: ·
визначати вимоги до готелів
та закладів харчування різних категорій; ·
характеризувати організацію
роботи обслуговуючих та допоміжних служб готелю та закладів харчування різних
категорій;
опрацьовувати наукову літературу.
- Викладач: Костинець Валерія Володимирівна