Bendra
В результаті вивчення даної дисципліни студенти повинні вміти створювати ефективну комунікаційну інфраструктуру організації, забезпечувати внутрішню і зовнішню комунікації, громадськими організаціями, комерційними структурами, засобами масової інформації; брати участь у формуванні та підтримці корпоративної культури для інформаційно-аналітичного забезпечення.
Процес вивчення дисципліни спрямований на формування наступних складових у студента: загальнокультурні, володінням основними методами, способами і засобами отримання, зберігання, переробки інформації, має навички роботи з комп'ютером як засобом управління інформацією; здатності працювати з інформацією в глобальних комп'ютерних мережах; професійний аспект вивчення дисципліни спрямований на підготовку, організувати і провести анкетування та опитування думки споживачів і громадської думки; здійснити обробку і підготовку даних для аналізу.
Завданням курсу є формування фундаментальної компетентності студентів в області організації роботи рекламної діяльності та практичної готовності до здійснення інформаційно-аналітичних професійних функцій у сфері реклами.
Мета курсу оволодіння інформаційно-аналітичними технологіями для використання їх у своїй професійній рекламній діяльності.
Завдання:
- вивчення прикладних питань інформаційних технологій, можливостей їх використання в процесі рекламної діяльності;
- отримання основних знань про технології баз даних (СКБД). Знання основних архітектур баз даних, вміння використовувати їх можливості при підготовці, розробці та реалізації рекламних заходів;
- вивчення теоретичних основ і отримання практичних навичок роботи з вивчення потенційної рекламної аудиторії, обробці результатів дослідження аудиторії з використанням сучасних статистичних програмних продуктів;
- розгляд прикладних програм які використовуються в рекламних дослідженнях.
- Посилання на лекційні та практичні заняття в ZOOM: https://zoom.us/j/5525493538?pwd=QTJrZG83L3B0WkhzUVhSWGxnUTA1QT09Ідентифікатор конференції: 552 549 3538Код доступу: 11111
- Основними формами проведення поточного контролю з дисципліни є усне опитування з кожної теми навчальної програми; письмове експрес-опитування з кожної теми навчальної програми; аналіз практичних ситуацій; модульне тестування за модулями дисципліни; виконання та перевірка індивідуальних самостійних завдань.
Шкала оцінювання: національна та ECTS
Сума балів за всі види навчальної діяльності
Оцінка ECTS
Оцінка за національною шкалою
для екзамену, курсового проекту (роботи), практики
для заліку
90 – 100
А
відмінно
зараховано
82-89
В
добре
75-81
С
64-74
D
задовільно
60-63
Е
35-59
FX
незадовільно з можливістю повторного складання
не зараховано з можливістю повторного складання
0-34
F
незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни
не зараховано з обов’язковим повторним вивченням дисципліни
1. Демешко І. М. Інформаційно-аналітична діяльність : [навч. посіб.] / І. М. Демешко. - 2-е вид., випр. і допов. - Кіровоград : Александрова М. В., 2016. - 299 с.
2. Діброва Т. Г. Рекламний менеджмент: теорія і практика : підруч. для студентів, які навчаються за спец. "Маркетинг" / Т. Г. Діброва, С. О. Солнцев, К. В. Бажеріна ; [відп. ред. С. В. Войтко] ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т ім. Ігоря Сікорського". - Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського : Політехніка, 2018. - 298 с
3. Зоріна О. І. Рекламний менеджмент : навч. посіб. / О. І. Зоріна, О. В. Сиволовська, А. О. Дергоусова ; за ред. О. І. Зоріної ; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків : УкрДУЗТ, 2015. - 258 с.
4. Зосімова А. В. Інформаційно-аналітичне забезпечення оцінювання зовнішньоекономічної діяльності з позицій конкурентоспроможності підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Зосімова Анастасія Володимирівна ; Харків. нац. екон. ун-т ім. Семена Кузнеця. - Харків, 2018. - 20 с.
5. Іщенко В. С. Формування аналітичної компетентності майбутніх фахівців з документознавства та інформаційної діяльності у процесі вивчення фахових дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Іщенко Вікторія Сергіївна ; Держ. закл. "Луган. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка". - Старобільськ, 2018. - 20 с
6. Ковальчук Т. Т. Сучасний інформаційний ринок. – К.: Знання, 2011. – 255с.
7. Комп'ютерне моделювання інформаційно-аналітичних систем / О. Г. Додонов [та ін.] ; НАН України, Ін-т проблем реєстрації інформації. - Київ : ІПРІ НАН України, 2017. - 238 с. :
8. Корпоративний блог як сучасний спосіб реклами й модифікації іміджу бібліотеки : [навч. посіб.] / Басов В. Є. [та ін.] ; Одес. нац. акад. зв'язку ім. О. С. Попова. - Одесса : ТЕС, 2018. - 103 с.
9. Кутуза Н. В. Комунікативна сугестія в рекламному дискурсі: психолінгвистичний аспект : монографія / Н. В. Кутуза ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Київ : Вид. дім Дмитра Бураго, 2018. - 733 с.
10. Морохова В. О. Рекламний менеджмент : навч. посіб. / В. О. Морохова, О. В. Бойко, І. Ф. Лорві ; Луц. нац. техн. ун-т. - Луцьк : Вежа-Друк, 2018. - 233 с
11. Реклама та зв'язки з громадскістю. Огляди. Дослідження : монографія / [С. В. Безчотнікова та ін. ; уклад. і наук. ред. С. В. Безчотнікова]. - Київ : Академвидав, 2017. - 203 с.
12. Хавкіна Л. Сучасний український рекламний міф. Монографія. - Х.: Харківське історико-філологічне товариство, 2010. — 352 с.
13. Яненко, Я.В.Сучасні рекламні комунікації як чинник соціалізації : монографія / Я. В. Яненко ; Сум. держ. ун-т. - Суми : Сумський державний університет, 2018. - 299 с.
14. Яцюк, Д. В. Реклама в інтернеті : навч. посіб. / Д. В. Яцюк ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : Київ. нац. екон.-торг. ун-т, 2018. - 295 с.