Видавничі стартапи
знати:
- термінологічно-понятійний апарат видавничої галузі;
- видавничу нормативну базу;
- закономірності сучасної видавничої галузі;
- знати провідні технології маркетингу видавничої діяльності.
вміти:
здатен продемонструвати: оперування професійною лексикою видавничого термінополя; знання історичної динаміки розвитку вітчизняної та зарубіжної видавничих галузей;
володіти навичками: вправно застосовувати професійні поняття з маркетингу в навчальній і професійній діяльності;
самостійно вирішувати типові та творчі завдання з розробки, планування та реалізації видавничих проєктів;
здатність працювати в групі: бути активним учасником колективної діяльності в пошуку рішень поставлених завдань і генерувати доцільні професійно обґрунтовані варіанти планування та реалізації ідей.
Зміст дисципліни (тематика):
теорія та історія видавничої справи та редагування: теоретико-методологічні аспекти;
видавнича справа та редагування: термінознавчі аспекти;
нормативна база видавничої справи;
закономірності сучасної видавничої галузі;
провідні технології маркетингу видавничої діяльності у створенні та реалізації проєктів.
Види робіт: лекція, практичне, консультація.