Структура за темами

  • Видавничі стартапи

     Результати навчання за дисципліною:

    знати:

    - термінологічно-понятійний апарат видавничої галузі;

    - видавничу нормативну базу;

    - закономірності сучасної видавничої галузі;

    - знати провідні технології  маркетингу видавничої діяльності. 

    вміти:

    здатен продемонструвати: оперування професійною лексикою видавничого термінополя; знання історичної динаміки розвитку вітчизняної та зарубіжної видавничих галузей;

    володіти навичками: вправно застосовувати професійні поняття з маркетингу в навчальній і професійній діяльності;

    самостійно вирішувати типові та творчі завдання з розробки, планування та реалізації видавничих проєктів;

    здатність працювати в групі: бути активним учасником колективної діяльності в пошуку рішень поставлених завдань і генерувати доцільні професійно обґрунтовані варіанти планування та реалізації ідей.

    Зміст дисципліни (тематика):

    теорія та історія видавничої справи та редагування: теоретико-методологічні аспекти;

    видавнича справа та редагування: термінознавчі аспекти;

    нормативна база видавничої справи;

    закономірності сучасної видавничої галузі;

    провідні технології  маркетингу видавничої діяльності у створенні та реалізації проєктів.

    Види робіт: лекція, практичне, консультація.