Настройка зачисления на курс

Кількість годин (кредитів ЄKTC) – 5 (150 годин)

Мета навчальної дисципліни: набути теоретичних знань із основ соціальної роботи і вміти використовувати їх у практичній діяльності.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні:

знати і розуміти:

-       компетентності освітнього ступеня «бакалавр»;

-       визначати поняття «соціальна робота», «теорія соціальної роботи», «соціальна робота як наука»;

-       зміст і сутність теорії соціальної роботи;

-       інтегративний характер теорії соціальної роботи;

-       класифікацію теорій соціальної роботи;

-       міждисциплінарні зв’язки у соціальній роботі;

-       систему соціальної роботи;

-       зміст практичної соціальної роботи;

-       основні навчальні, методичні і наукові видання із соціальної роботи;

 

вміти:

-       самостійно і відповідально виконувати всі форми контролю, виявляти професійні якості;

-       працювати з навчальною, методичною і науковою літературою;

-       конспектувати наукові і навчальні першоджерела;

-       давати визначення понять;

-       вести і підтримувати професійну бесіду;

-       виявляти професійну рефлексію з викладачем і студентами;

-       працювати у групі і мікрогрупах, здійснювати взаємопідтримку;

-       здійснювати самоорганізацію і самоконтроль.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Соціальна робота як професійна діяльність. Соціальна робота як наука. Міждисциплінарні зв’язки соціальної роботи. Система соціальної роботи. Суб’єкти та об’єкти соціальної роботи. Соціальна робота як практична діяльність.

Особливості індивідуальної соціальної роботи. Групова соціальна робота. Соціальна робота у громаді. Колективна і масова соціальна робота.

Теорія соціальної роботи: зміст і структура. Взаємозв’язок теорії і практики соціальної роботи. Соціально-педагогічні основи теорії соціальної роботи. Психологічні основи теорії соціальної роботи. Соціологічні основи теорії соціальної роботи.

Класифікація теорій соціальної роботи.

 

Види робіт:

форми організації навчально-виховного процесу – навчальні заняття, самостійна робота, контрольні заходи;

основні види навчальних занять – лекції, семінари;

методи навчання – словесні, наочні, практичні, проблемно-пошукові.


1-й семестр: Нет
2-й семестр: Нет
Гости не имеют доступа к этому курсу. Войдите в систему.