Настройка зачисления на курс

Мета дисципліни - формування знань і компетенцій щодо організації і проведення ефективного спілкування з колегами, споживачами та діловими партнерами у сфері готельноресторанного бізнесу.

Роль комунікативного менеджменту в епоху комунікативного буму.

Методики психодіагностики як передумови ефективного спілкування в готельно-ресторанному бізнесі. Методики професійного спілкування менеджера у сфері гостинності з використанням вербальних та невербальних комунікативних технік і технологій. Міжкультурна комунікація у готельноресторанному бізнесі. Професійне використання сучасних психолінгвістичних технологій задля побудови ефективних комунікативних зв’язків з партнерами по бізнесу та споживачами підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Правила етикету та культури спілкування в професійному середовищі та зі споживачами підприємств готельно-ресторанного бізнесу.


1-й семестр: Нет
2-й семестр: Нет
Гости не имеют доступа к этому курсу. Войдите в систему.