Структура за темами

  • Лекції та консультації (відеоконференція Zoom)

  • Тема 1. Практикум публічного виступу

    Роботу з підготовки публічного виступу можна поділити на дві основні фази: докомунікативну, тобто підготовку виступу та комунікативну – взаємодія з аудиторією.

    У докомунікативній фазі розрізняють два початкові етапи:

     визначення теми, мети та завдань виступу;

     оцінка аудиторії та обстановки.

    У комунікативній фазі розрізняють:

       встановлення контакту з аудиторією;

       підтримання контакту та передача інформації;

       вихід із контакту.


    • Тема 2. Практикум створення презентації

      Переваги мультимедійної презентації полягають у тому, що вона дозволяє одночасно використовувати графічну, текстову та аудіовізуальну інформацію. Чергування або комбінування тексту, графіки, відео та звукового ряду дозволяє донести новий матеріал у максимально наочній формі, що легко сприймається. Наочність – ключовий аргумент використання мультимедійних презентацій.

      Етапи створення презентації

      1. Планування презентації – визначення цілей, вивчення аудиторії, формування структури та логіки подання матеріалу.

      2. Упорядкування сценарію.

      3. Розробка дизайну презентації – визначення співвідношення текстової та графічної інформації, запровадження анімаційних ефектів, колірна гама.

      4. Перевірка та налагодження презентації.

      • Тема 3. Практикум комунікації засобом e-mail

        Навички комунікації засобом e-mail:

        • писати електронні листи швидко та легко;

        • писати гранично ясно та максимально переконливо;

        • висловлювати свої думки у листі енергійно, ввічливо та ефективно;

        • досягати у листах своїх цілей;

        • опанувати грамотні кліше сучасного ділового листування;

        • формувати власний позитивний імідж та імідж компанії в очах клієнтів та ділових партнерів;

        • зробити Ваше ділове листування максимально успішним.

        • Тема 4. Public Speaking

          Під час підготовки до публічного виступу необхідно відповісти на такі питання:

           У чому полягає основна мета (завдання) доповіді?

           Хто мої слухачі?

           Яке враження має залишитись у слухачів?

           Якою буде тривалість виступу?

           Що я хочу донести до слухачів, які ідеї?

           Як я виступатиму: за папірцем чи буду говорити від себе?

           Чи використовуватиму я наочні чи технічні засоби? 

          Публічний виступ має на меті не тільки донести до слухачів інформацію (повідомити), а й отримати відповідну реакцію у вигляді зацікавленості (переконати) або будь-яких дій (спонукати).



        • Тема 5. Presentation skills

          Навички презентації включають:

          - Групові та індивідуальні презентації на задану тему в рамках модульного оцінювання.

          - Семінарські презентації, під час яких Ви презентуєте доповідь викладачеві або своїм колегам з метою навчання або демонстрації Вашого розуміння теми.

          - Надання огляду деяких досліджень, проведених Вами або Вашою групою.

          - Демонстрація використання PowerPoint, щоб показати, що Ви розвинули необхідні навички для його належного використання.

          Співбесіда при прийомі на роботу, де Вас можуть попросили виступити протягом декількох хвилин на задану тему.



        • Тема 6. Business Letters

          Електронна пошта - це хороший спосіб донести своє повідомлення, коли:

          Вам потрібно зв'язатися з людиною, з якою важко зв'язатися телефоном, яка перебуває в іншій частині країни чи світу (наприклад, живе в іншому часовому поясі).

          Інформація, якою Ви хочете поділитися, не є чутливою до часу. Відправлення електронного листа відбувається миттєво, але це не означає, що Ви може очікувати миттєвої відповіді.

          Вам потрібно швидко розповсюдити інформацію серед великої кількості людей (наприклад, службову записку, яку потрібно розіслати всім співробітникам офісу).

          Вам потрібен письмовий запис комунікації. Збереження важливих електронних листів може бути корисним, якщо Вам потрібно повернутися до того, що хтось сказав у попередньому повідомленні, надати якийсь доказ (наприклад, доказ того, що Ви оплатили послугу або товар), або переглянути зміст важливої зустрічі, дедлайну, службової записки.

          Принципи листування засобом електронної пошти. Структура листа. Основні точки уваги у діловому листі. Об'єм листа, комфортний для сприйняття адресата. Подання інформації у логіці, зрозумілій адресату. Графічні засоби систематизації та виразності листа (заголовки, абзаци, нумерація, шрифт, колір). Поради щодо використання візуально-графічних засобів у електронному листі. Характер пропозицій. Ясність, структура та обсяг пропозицій. Як побудувати зрозумілу відповідь на запитання адресата? Грамотна візуальна організація електронної відповіді.