ზოგადი
Спеціальність | Викладач | Семестр | Лекцій | Лаб. | Семінар. | Самост. | Підсумк. контроль |
Біологія | Зелена Любов Борисівна | 1 | 23 | 15 | залік |
Мета: вивчення процесів і механізмів взаємодії компонентів складної системи, до якої входять макроскопічний елемент (людське тіло) і мікроскопічний компонент (сукупність мікроорганізмів, що заселяють це тіло). Дисципліна займається вивченням, накопиченням нової інформації щодо мікробіому людини, міжвидових взаємодій, що відбуваються у ньому, а також зв’язку між змінами його кількісного і якісного складу та розвитком захворювань.
Завдання навчальної дисципліни:
сформувати у студентів стійку систему знань з мікроекології людини; навчити студентів застосовувати відповідну термінологію; працювати з приладами та обладнанням для дослідження властивостей мікробіому людини; виконувати роботи, які пов’язані з дентифікацією та аналізом мікробіому людини.
В результаті вивчення дисципліни "Мікроекологія людини" студент повинен
знати:
-
предмет, методи й завдання мікроекології людини;
-
загальні можливості застосування в практичній і науковій діяльності традиційних та сучасних методів дослідження мікробіому людини;
-
основні характеристики і властивості груп мікроорганізмів, що входять до мікробіому людини;
-
місця локалізації груп мікроорганізмі в організмі людини;
-
мати уявлення про процес дисбіозу, його наслідки для організму і методи корекції.
вміти:
- застосовувати базові знання, уміння й навички для системного аналізу мікробіому людини;
- використовувати основні методи аналізу мікробіоти людини (мікробіологічні, біохімічні, метагеномні та ін.);
- характеризувати облігатну, факультативну і транзиторну мікробіоту;
- розрізняти і характеризувати про-, пре- і симбіотичні препарати;
- здійснювати пошук нової інформації за предметом «Мікроекологія людини»;
- аналізувати, оцінювати та застосовувати отримані знання при вивченні інших дисциплін та у професійній діяльності.