Практичне завдання до теми Історія розвитку менеджменту

Ситуація

 

Лише заважають працювати

–       Петро, – звернулася Ганна Павлівна, директор центру перепідготовки кадрів у страховій компанії „Фортуна”, – чи не погодився б ти поїхати на курси перепідготовки до Києва на цьому тижні?

–       А що там буде? – запитав Петро.

–       Коли це ти став таким примхливим? Як правило, коли компанія має наміри направити когось на курси, то ти завжди перший. Я пам’ятаю, як узимку ти благав мене відправити тебе на курси до Ялти.

–       Тоді в мене було мало роботи. Зараз мій стіл завалений паперами, і я не бажаю їхати на якість там курси.

–       Я не питаю тебе, куди б ти поїхав. Я хочу почути, ти їдеш чи ні?

–       Ні, спершу розкажіть, що там буде, – стояв на своєму Петро.

–       Тренінг має назву „Розуміння сучасного працівника”.

–       Думаю, мене це не цікавить.

–       Чому?

–       Тому що минулого року ви відправили мене на один з цих нудних семінарів з поведінки, звідки я вийшов зовсім отупілим. Багато з цих досліджень – справді серйозні розробки, але вони не мають практичного застосування.

–       Ти кажеш, що тобі не пояснили, як використовувати ці теорії? – зауважила Ганна Павлівна скептично.

–       О, ні, вони зробили це. Проблема полягає в тому, що між тим, як вони це пояснюють, і тим, як це насправді працює, існує безмежна прірва. Розумієте, я вважаю, що я краще впораюсь зі своїми обов’язками без цих біхевіористських теорій. Вони лише заважають працювати.

Запитання:

1.     Який внесок зробили біхевіористи в науку управління?

2.     Наскільки важливим є розуміння сучасного працівника?

3.     Що мав на увазі Петро, коли казав, що всі ці біхевіористські теорії лише заважають працювати?