Практичне завдання до теми Історія розвитку менеджменту
Ситуація
Лише заважають працювати
– Петро, – звернулася Ганна Павлівна, директор центру перепідготовки кадрів у страховій компанії „Фортуна”, – чи не погодився б ти поїхати на курси перепідготовки до Києва на цьому тижні?
– А що там буде? – запитав Петро.
– Коли це ти став таким примхливим? Як правило, коли компанія має наміри направити когось на курси, то ти завжди перший. Я пам’ятаю, як узимку ти благав мене відправити тебе на курси до Ялти.
– Тоді в мене було мало роботи. Зараз мій стіл завалений паперами, і я не бажаю їхати на якість там курси.
– Я не питаю тебе, куди б ти поїхав. Я хочу почути, ти їдеш чи ні?
– Ні, спершу розкажіть, що там буде, – стояв на своєму Петро.
– Тренінг має назву „Розуміння сучасного працівника”.
– Думаю, мене це не цікавить.
– Чому?
– Тому що минулого року ви відправили мене на один з цих нудних семінарів з поведінки, звідки я вийшов зовсім отупілим. Багато з цих досліджень – справді серйозні розробки, але вони не мають практичного застосування.
– Ти кажеш, що тобі не пояснили, як використовувати ці теорії? – зауважила Ганна Павлівна скептично.
– О, ні, вони зробили це. Проблема полягає в тому, що між тим, як вони це пояснюють, і тим, як це насправді працює, існує безмежна прірва. Розумієте, я вважаю, що я краще впораюсь зі своїми обов’язками без цих біхевіористських теорій. Вони лише заважають працювати.
Запитання:
1. Який внесок зробили біхевіористи в науку управління?
2. Наскільки важливим є розуміння сучасного працівника?
3. Що мав на увазі Петро, коли казав, що всі ці біхевіористські теорії лише заважають працювати?