Пр_Тема 3
Практичне завдання по темі 3
Ситуація для аналізу
Гіпермаркет «Нова» вже давно хворів на хронічне захворювання усієї української роздрібної торгівлі. Симптоми звичайні - текучка, некваліфікований персонал, проблеми в залі при обслуговуванні клієнтів і низька трудова дисципліна.
Надія на зміни на краще вже не утішала директора гіпермаркету, і прихід нового менеджера - маленької, крихкої дівчини із звичним ім'ям Надія - не провіщав нічого нового.
У перші дні Надія просто оглядалася і спілкувалася із співробітниками: розмовляла з продавцями і вантажниками, цікавилася їх життям розповідала про себе, обговорювала смаки, інтереси і, звичайно, роботу.
Хтось йшов на контакт краще, хтось гірший, але так чи інакше кожен відгукувався на її м'яку, спокійну і душевну манеру розмови. Якось само собою вийшло, що округ її сформувалося коло людей, зацікавлених в змінах на краще, і вони почалися. У торговому залі і на складі, в зоні біля каси і на стоянці у гіпермаркету, в кожній зміні завжди знаходився той, хто вважав, що магазин можна і треба зробити краще.
Всього через рік відсоток втрат в гіпермаркеті знизився на 68%, продажі зросли на 18%, в три рази скоротилася кількість рекламацій, сформувалася позитивна корпоративна культура - персонал став проводити більше часу разом, стали організовуватися свята для дітей, спільні виїзди на природу; навесні співробітники сформували традицію посадки дерев. Внаслідок оздоровлення внутрішнього клімату людям вже не хотілося йти - текучка знизилася до 4%.
Завдання:
1. Що стало ключовим моментом, що дозволив Надії добитися таких поліпшень?
2. Розробіть шляхи рішення наступних проблем, що виникли в цій організації:
- залучення необхідних людей;
- приплив і відтік членів команди;
- управління;
- боротьба з самозаспокоєністю;
- збереження націленості на результат;
- що робити з непокірними членами команди.
- 15 May 2023, 9:30 PM