ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ

1. Сутність психології спілкування. Загальна характеристика рівнів, функцій та сторін спілкування. 

2. Поясніть різницю між емпатією та ідентифікацією. 

3. Сутність невербальної комунікації. Проблеми кодування та декодування невербальних повідомлень. 

4. Провести порівняльний аналіз механізмів спрямованого впливу: навіювання, переконання, критика, похвала. 

5. Типи спілкування. Особливості імперативного (авторитарного), маніпулятивного та діалогічного спілкування. Особливості особистості маніпуляторів та актуалізаторів.

 6. Проаналізуйте техніки вербальної та невербальної взаємодії психолога з клієнтом. 

7. Структура комунікативного процесу за Г.Лассуелом. 

8. Поясніть механізми рефлексії під час спілкування. Визначить ефективність та неефективність рефлексії. 

9. Процес обміну інформацією та його специфіка. Різновиди комунікації за характером впливу. 

10. Проаналізуйте особливості спілкування з погляду трансактного аналізу Е.Берна. 

11. Психологічний клімат групи, та фактори які його зумовлюють. 

12. Проаналізуйте особливості спілкування з «важкими людьми» за Дж. Г.Скоттом.

13. Технологія ефективного переконання. Умови ефективності переконання. 

14. Визначить роль спілкування в суспільній діяльності. 

15. Сутність поняття взаємодія. Різновиди та типи взаємодії.

 16. Вкажіть відмінність між маніпулятивним спілкуванням та імперативним. 

17. Сутність моделей впливу ЗМІ. Мета, швидкість та міра впливу засобів масової комунікації. 

18. Вкажіть відмінність між зараженням як засобом впливу та наслідуванням. 

19. Співвідношення етапів життєвого циклу з розвитком, становленням та специфікою спілкування.

 20. Проаналізуйте психологічні особливості впливу засобів масової інформації (ЗМІ). Вкажіть відмінність між навіюванням як засобом впливу та наслідуванням.

 21. Потреби людини та їх зміст. Становлення та використання мовлення як засобу спілкування. 

22. Вкажіть відмінність між навіюванням як засобом впливу та зараженням. 

23. Процес обміну інформацією та його специфіка. Різновиди комунікації за характером впливу.

 24. Проаналізуйте психологічні наслідки впливу на психіку людини повідомлень з елементами агресії. 

25. Співвідношення етапів життєвого циклу з розвитком, становленням та специфікою спілкування. 

26. Порівняйте кооперацію та пристосування як типи взаємодії у спілкуванні. 

27. Аналіз моделей комунікації. Лінійна, інтерактивна та транзакційна моделі спілкування. 

28. Порівняйте конкуренцію та опозицію як типи взаємодії у спілкуванні.  

29. Сутність поняття соціальної перцепції. Механізми взаєморозуміння та їх визначення у спілкуванні. 

30. Проаналізуйте особливості встановлення контакту та діалогу в професійному спілкуванні психолога.