Пр_Тема 2

Питання для обговорення:

1.Визначьте сутність індивідуальних змін.
2. Обґрунтуйте значення навчання у здійсненні індивідуальних змін.
3.Дайте визначення сутності біхевіористичного, когнітивного, психодинамічного, гуманістично-психологічниого підходів до змін та обґрунтуйте їх ефективність та доцільність для різних психологічних типів особистості.
4.Яким чином можна здійснюються індивідуальні зміни в організації?
5.Охарактеризувайте різні моделі навчання та їх ефективність.

Завдання на СРС:

1.Моделі організації професійного навчання
2.Методи атестації робітників, спеціалістів та керівників
3.5 стадій пристосувань Кублер-Рос
4.Крива пристосувань Адамса, Хайеса, Хопсона
5.Моделі Вірджинії Сатир
6.Гештальт-підхід
7.Моделі навчання і розвитку особистості