Пр_Тема 2
Питання для обговорення:
1.Визначьте сутність індивідуальних
змін.
2. Обґрунтуйте значення навчання у
здійсненні індивідуальних змін.
3.Дайте визначення сутності біхевіористичного,
когнітивного, психодинамічного,
гуманістично-психологічниого
підходів до змін та обґрунтуйте їх ефективність та доцільність для різних
психологічних типів особистості.
4.Яким чином можна здійснюються
індивідуальні зміни в організації?
5.Охарактеризувайте різні моделі
навчання та їх ефективність.
Завдання на СРС:
1.Моделі організації професійного
навчання
2.Методи атестації робітників,
спеціалістів та керівників
3.5 стадій пристосувань Кублер-Рос
4.Крива пристосувань Адамса, Хайеса,
Хопсона
5.Моделі Вірджинії Сатир
6.Гештальт-підхід
7.Моделі навчання і розвитку
особистості