Список літератури для самопідготовки з курсу
Список літератури для самопідготовки з курсу
1. Гаркавенко С.С. Маркетинг: підручн./ Гаркавенко С.С.- 6-те вид.- К.: Лібра, 2008.- 720 с.
2. Дашевська О.В. Маркетингова політика комунікацій: Збірник завдань для практичних занять та самостійної роботи студентів. Дніпропетровськ: Видавництво Дніпропетровського університету ім. А. Нобеля. – 2012. – 80 с
3. Дубовик Т.В. Інтернет-маркетингові комунікації : монографія / Т.В. Дубовик. – К. : КНТЕУ, 2014. – 331 с.
4. Крепак А.С. Медіапланування: класифікація показників [Текст] / А.С. Крепак // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2017. –№ 4. – С. 123–132.
5. Лозовська Г. М. Оцінка ефективності медіапланування як складової управління рекламної діяльності підприємства / Г. М. Лозовська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – № 2(1). – С. 149–153.
6. Радкевич Л. А. Систематизація цілей та задач медіапланування в рекламному менеджменті / Л. А. Радкевич // Причорноморські економічні студії. – 2016. – Вип. 12(2). – С. 26–32. 5.
7. Шевченко Г. В. Методика прийняття рішення Інтернет-провайдером щодо стратегії медіапланування рекламної кампанії / Г. В. Шевченко // Наукові записки Українського науководослідного інституту зв'язку. – 2015. – № 4. – С. 79–85.